monet teistä osui oikeaan. olen kadottanut itseni. jotenkin vaan peesaan miehen elämää. mä en haluaisi edes asua täällä missä asutaan, mun unelmat oli ihan jossain muualla. mies sai minut kuitenkin puhutta tähän kaikkeen ja ajattelin itsekin että juu, näin tän pitää mennä.
tosiaan ihmisen pitää kokea saavuttaneensa jotain itse. mä en ole saavutanut mitään. tein lapset. ainoa josta voin olla ylpeä on se että olen hyvä äiti. mutta ne lapsetki lentää joskus pesästä ja sitten mä en ole vaan äiti. vaan pitäisi olla minä....
ymmärrän teitä jotka sanoo että nauti vaan, ole onnellinen. ja kuten sanoin, olen kyllä onnellinen. joskus vaan nää ajatukset ottaa vallan. mitä MINÄ olen. mulla ei ihan totta ole mitään omaa. ei kavereita, ei omaa duunia (olen siis töissä mieheni perheyrityksessä), meidän koti on miehen lapsuudenkoti, mökki, koti, autot maksettu miehen saamalla perinnöllä.
ja voi luoja minua PELOTTAA päivä kun miehen vanhemmista aikaa jättää.... sieltä tulee monien miljoonien perinnöt.... joo, moni huutaisi hallelujaa jne. minulle tuo on taas ahdistavaa. ei sillä ettenkä tosiaan ole kiitollinen KAIKESTA. MUTTA, vaikka en usko eroon, mutta mitä jos vaikka mieheni kuolee.. mä olen tyhjän päällä näiden kaikkien vuosien jälkeen. mitäs mä siten teen? menetän samaan aikaan miehen, duunipaikkani, säännöllisen palkan. kaiken. millä vitulla mä maksan silloin kaiken..
tätä on monen vaikea tajuta, te vaan aattelette että vittu tuolla on kaikki hyvin ja se valittaa. EN VALITA. TÄLLÄ hetkellä kaikki ok, mutta mä mietin näitä "mitäs jos" juttuja. ja tosiaan sitä minua, jonka olen kadottanut.