Luulin jo että tiedän ketä äänestän mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
toisaalta olisi "tuttu" ja hyvä ehdokas kahdessa puolueessa.

Vihreissä olisi perheellinen nainen, joka on jo saanut sijaa politiikassa. Pätevä henkilö ja kun tein vaalikoneen testin meni eniten yhteen hänen kanssaan mielipiteet. Tietäisi siis sen perheellisen elämän.

Toisaalta olisi korkeasti koulutettu älykäs fiksu filmaattinen suora teeskentelemätön feministi. Olen kuunnellut hänen yhden luentonsa. Ehkä pisteet eivät vaalikoneessa mene yksiin koska en laittanut rastia siihen kohtaan että veroja pitää suurituloisilta korottaa. Koska suurituloinen on aina suomessa keskituloinen palkansaaja ja ei se keskipalkka perheellisellä iso ole kun sillä pitää muitakin elättää kuin itsensä. Hän oli laittanut rastin siihen erittäin paljon samaa mieltä. Nainen on siis sinkku ja perheetön.

Tuo vihreiden ehdokas on kiva ihminen, mutta mutta... en tiedä

[QUOTE="vieras";27405179]Jos nyt vähänkään ajattelt itsesi parasta tai lastesi tulevaisuutta niin et sinä ainakaan vihreitä tai vasemmistoa äänestä.[/QUOTE]

en ajattele itseni parasta vaan lasteni parasta, eli maapallon tulevaisuutta.

parhaat ihmiset ovat noissa puolueissa.

kyllä minä tykkään tuosta vasemmistoliiton terävästä nuoresta (mua paljon paljon nuorempi ja fiksumpi, olin tosi tyhmä hänen iässään vielä) paljon, äänestän varmaan häntä. Tuo vihreiden on niin tavis. On tosin sosiaalinen ja tulee toimeen.

[QUOTE="a p";27405199]en ajattele itseni parasta vaan lasteni parasta, eli maapallon tulevaisuutta.

parhaat ihmiset ovat noissa puolueissa.

kyllä minä tykkään tuosta vasemmistoliiton terävästä nuoresta (mua paljon paljon nuorempi ja fiksumpi, olin tosi tyhmä hänen iässään vielä) paljon, äänestän varmaan häntä. Tuo vihreiden on niin tavis. On tosin sosiaalinen ja tulee toimeen.[/QUOTE]

Vihreet on nykyään porvaripuolue, ja se näkyy. Vasemmisto ajaa enemmän ympäristöasioita ja muita hyviä arvoja.

toinen kohta mikä meni vasemmistoliiton ehdokkaan kanssa ristiin, on lainanotto. Lapsethan sen meidän törsäyhksen maksavat loppupeleissä.

Karsisin jostain. vaikka jos on lapset jo saattanut aikuiseksi, niin erikoissairaanhoiudosta pois rahaa. Ei kaikille tarvitse jokaista niveltä uusia yhteiskunna piikkiin. kohtuutta kalliiseen erikoissairaanhoitoon. vähennettään höpödiagnooseja ihmisiltä.

lääkäreiden palkat voisi puolittaa. adhd:t ja muut höpötykset lopetettava, samoin jos lihava tulee lääkäriin, niin hoidoksi vaikka ylimääräiset rahat valtiolle. opiskelijana olin laiha kun ei syönyt paljon.

[QUOTE="vieras";27405214]Vihreet on nykyään porvaripuolue, ja se näkyy. Vasemmisto ajaa enemmän ympäristöasioita ja muita hyviä arvoja.[/QUOTE]

olen huomannut, että loppupeleissä taipuvat aina kaikkeen, vaikka ydinvoimaan, kunhan vain saavat pysyä kartalla.

jos lääketieteessä mennään taaksepäin vaikka 50 vuotta, niin saadaan suomen valtionvelka maksettua.

ei tarvita mitään höpötyksiä, kaikkihan ovat nykyään jotenkin sairaita, kun kaikkeen on diagnoosi.

hoidoiksi pelkästään lepo ja hyvä ravinto.

Yhteistyössä