A
"aapee"
Vieras
Luulin että mennään kolmistaan. Nyt sain kuulla että olisinkin viidesti pyörä. menenkö silti tai jätänkö väliin? Ne varmaan keskittyy vaan toisiinsa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On tuoreita tapauksia. Alle kuukauden vanhoja. Ja olisin heidän kyydillä siellä. Taidan jättää väliin.
Siinä tapauksessa kannattaa tosiaan harkita tarkkaan lähteekö messiin, ettei jää ulkopuoliseksi. : /