luulin olevani lomalla.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa harvinaisen törkeä käytöksinen mies! minulta ei olisi tullut mitään viestiä tai puhelua tuollaselle. vaikka kuinka riideltäis se tehdään niinkuin aikuiset eikä niinkuin teinit jotka ei muuta osaa kun huutaa alapääasioita!!!!!!!!!! joku raja! jotkut nauttii tollasesta nöyryyttämisestä valitettavasti tietää kun sinua loukkaa, toivottavasti asiat ratkeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
kyllä me kumpikin aika temperamenttisiä ollaan ja kinataan harva se päivä jostain, mut se on sitä sellasta pientä.. ei mitää rajuja riitoja oo ollu kun varmaan ihan muutama..

Mä kysyisin ihan suoraan mieheltä, että miksi se käytti tuollaista kieltä sua kohtaan. Millon sen pitäis kotiutua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
kyllä me kumpikin aika temperamenttisiä ollaan ja kinataan harva se päivä jostain, mut se on sitä sellasta pientä.. ei mitää rajuja riitoja oo ollu kun varmaan ihan muutama..

Mä kysyisin ihan suoraan mieheltä, että miksi se käytti tuollaista kieltä sua kohtaan. Millon sen pitäis kotiutua?

niin aionkin kysyä, mutta tuntuu vahvasti että siitä tulee erittäin turha keskustelu jos mies jatkaa tota loukkauslinjaa niinkun tähän asti. en tiedä koska se kotiutuu kun en tiedä missä se on, mutta kyllä se huomena töihin menee, et tuskin aamuyöhön missään on..

onko sun mies masentunut? Mun ihanasta miehestä tuli vähän ton tyyppinen ihme ääliö muutama vuosi sitten ja mä olin ihan rikki enkä ymmärtänyt mistään mitään. Masennus diagnosoitiin ja hammasta purren hoidin lapset ja elin päivä kerrallaan ilman suurempia rakkauden tunteita. Nykyään kaikki on ok,mutta edelleen se hylätyksi tulemisen tunne joskus pulpahtaa mun mieleen.

Mun mies on kans käyttäytynyt vähän vastaavalla tavalla ollessaa erittäin stressaantunut ja väsynyt mutta on kyllä aina pyytänyt anteeksi. Toivottavasti saatte puhuttua asiasta. Jos miehesi jatkaa loukkauslinjalla, on varmaan parempi että vaihdat maisemaa kunnes miehesi on valmis keskustelemaan asiallisesti.

toivottavasti kyse olis "vaan" stressistä, vaikkei sekään mikään naurunasia ole.

ei ole miestä vieläkään kuulunut eikä näkynyt, eikä vastaa puhelimeen.
kuulin kaverilta et mies oli mua kironnut yhdelle ystävälleen, olen kuulema vastuuton kusipää kun häivyn tollai ilman syytä. tää juttu on niin outo!!!!!

Uskoisin että "kostaa" nyt sen sun poislähdön tekemällä ite samalla lailla, todennäköisesti parin päivän sisällä ilmaantuu taas. Älä soittele perään tai viestittele, huomaa siitä ettet viitti lähteä mukaan lapsellisuuteen ja pistää vähän miettimään omia tekosiaan. Sit kun tulee kotiin, kuulostele millä mielellä on. Jos on suht normaali/ katuva/anteekspyytelevä ota asia puheeksi rakentavasti. Jos temppuilee edelleen niin sitten miehellä joku ruuvi vähän liian löysällä ja siihen mulla ei enää mitään toimintapaa.. :/

mies on sitä mieltä, että mä tarvitsen parisuhdeterapiaa että oppisin elämään muiden ihmisten kanssa. mä olen vaikea, vittumainen, itsekeskeinen, lapsellinen, mun päässä ei liiku mitään. sain kuulla olevano yksinkertainen ja tyhmä ymsyms.

en kiellä ettenkö osaisi olla vaikea, en väitä ettenkö joskus olisi itsekeskeinen, saatan olla tyhmäkin, mutta nyt en perhana sentään tehnyt kyllä mitään ansaitakseni tän ryöpytyksen!!!
keskustelusta ei tullut mitään, sanoin et mikä nyt on, niin mies alko huutaan et mä oon just niin lapsellinen, että en kestä kritiikkiä yhtään vaan alan vänkäämään mikä miestä vaivaa..

vaikenin ja lopulta mieskin vaikeni.

äsken se sitten soitti mulle niistä illanistujaisista joista kirjotin aikasemmin. kysyi pokkana kun mitään ei olis ollukaan, et teenkö kortin niiden lahjaan ja selitti miten ME mennään ja ME sitä ja ME tätä. sanoin hiljaa, että ai sä kuitenkin kehtaat lähteä mun kanssa sinne kun oon niin tyhmä ja lapsellinen yms. mies meni ihan hiljaiseksi ja sano, että tottakai me sinne yhdessä mennään.. sit sano et pitää lopettaa kun työt painaa päälle..

että tässä tilanne nyt ja ihan yhtä ymmällään olen edelleen, jopa enemmän kun aikasemmin.

oudon kuuloinen juttu :( onko sulla hyvät vaistot? siis ootko ennen tuntenu jonkin olevan pielessä ja se onkin pitänyt paikkaansa?

miehet on vähän outoja, ne hautoo sisällään ja yhtäkkiä saattaa läväyttää että haluavat esim. erota (en nyt tarkoita teidän tapausta, vaan yleisesti), kun naiset taas, tai minä ainakin, hyvin helposti sanon että tuntuu pahalta se ja se...jne...

mä uskon kans kertomasi perusteella että miehelläs on toinen, tai ainakaan ei enää sua halua. Se on mun mielestä ainut "syy" mikä "selittäs" tollasen käyttäytymisen. Mä en missään nimeessä lähtis esittään mitään idylliperhettä sinne ystävien luo vaan jäisin kotiin ellei asioita saada sitäennen selvitettyä! Ja nosta se ero pöydälle, ehkä se mies siitä tajuaa!!!
Älä ole heikko, niin sua ei voida tollalailla alistaa!!!

Kuullostaa kuin olisi jotain pitempiaikaista patoumaa miehelläs. Ei ehkä liity tähän tilanteeseen mitenkään vaan nyt syystä tai toisesta miehelläs valu yli äyräiden. Nyt kannattais selvittää asia juurta jaksain että onko jotain jääny hampaankoloon. Jos miehesi nyt tekee sovintoa (ei siis enää kiukuttele) niin ehkä sun kannattaa haudata sotakirves illanistujaisten ajaksi ja sen jälkeen ottaa asia puheeksi.

toi on totta, että miehet on välillä tällasissa asioissa outoja ja saattavat läväyttää ihan varoittamatta tollasia juttuja eteen. Puhutteko yleensä suhteestanne jne. vakavasti? Jos miehesi on ns. "tavallinen", vähäpuheinen suomalaismies, niin mielestäni toi tilanne on ihan korjattavissa. Sitä on ehkä sun kaveri-illan aikana ja sitä ennenkin ärsyttäny jotkut asiat, joista se on mielestään vaikka voinut jotain sanoakin, mutta sitten tämä on kärjistynyt siinä ku avasit koneen. Missään tapauksessa tollainen kielenkäyttö ei ole oikeutettua ja on loukkaavaa sinua kohtaan ja sen minä sijassasi tekisin selväksi miehelle. Nyt hän vaikuttaa siltä, että ehkä on tajunnut olleensa törkeä, koska puhuu teidän yhteisistä jutuista. Mitä, jos koittaisit ihan rauhallisesti keskustella hänen kanssaan ja sanoisit, ettei sinulle voi puhua noin, ethän sinäkään puhu hänelle tuolla tavoin? Varmasti hän jossain vaiheessa pystyy myös järkevämmin kertomaan, mitä tarkoittaa sillä että sinä olet lapsellinen jne. Ehkä noiden kommenttien takana on jotain asiaakin, josta pystytte juttelemaan. Minä en uskoisi nyt ihan ensimmäisenä mihinkään "hän on pettänyt" tai "jättää sinut" -juttuihin. Kerro miten tilanne etenee!

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Kuullostaa kuin olisi jotain pitempiaikaista patoumaa miehelläs. Ei ehkä liity tähän tilanteeseen mitenkään vaan nyt syystä tai toisesta miehelläs valu yli äyräiden. Nyt kannattais selvittää asia juurta jaksain että onko jotain jääny hampaankoloon. Jos miehesi nyt tekee sovintoa (ei siis enää kiukuttele) niin ehkä sun kannattaa haudata sotakirves illanistujaisten ajaksi ja sen jälkeen ottaa asia puheeksi.

Peesi.

Sillä on nyt joku vaikea tilanne esim töissä ja jostain syystä sä olet ainoa johon se pystyi purkamaan sen patoutuman.

On selvästi nyt pahoillaan kun puhuu jo illanistujaisista tms. mutta tyypilliseen suomalaisen miehen tyyliin ei osaa pyytää räjähdystään anteeksi vaan toivoo voivansa vain unohtaa.

Voit illanistujaisten ajaksi nyt unohtaa tuon mutta sitten niiden jälkeen otat ystävällisesti puheeksi tuon riidan ja jämäkästi, mutta sen kummemmin riitaa haastamatta ilmoitat että et aio olla sijaiskärsijänä kun miehellä huono päivä vaan miehen pitää mennä seuraavan kerran purkamaan patoutuma jonnekin muualle. Mennä vaikka metsään huutamaan ja melskaamaan ja painimaan puiden kanssa. =) Ja sitten kun rauhoittunut niin voi tulla vaimonsa kainaloon hakemaan sympatiaa ja lohtua. Voit sanoa että olet miestäsi varten ja kuuntelet kun harmittaa, mutta agressiot pitää purkaa jonnekin muualle.

Yhteistyössä