luulosairaat huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villivili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

villivili

Vieras

olen alkanut 2 kk sisällä jatkuvasti sairastuvani johonkin tautiin ja kuolevani. Nyt menossa ms-tauti, sillä serkkuni sai diagnoosiksi sen. Oireita on vaikka kuinka paljon, mutta lekuri ei antanut lähetettä tutkimuksiin....

onko muita luulosairaita ja mistä johtuu

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Huolestuttaako elämä noin muuten? Onko turvaton olo?

Kyllä tässä vähän puhki on kun 3 pientä melskaamassa, toi ahdistuneisuus kuvastaa hyvin oloani. Menin tietenkin nettiin ja huomasin että vaivani voi olla ms-tautia ja seuraavana päivänä puutu nenä ja joka paikkaa kutisi....nyt koko kroppa ku mukiloitu. Lihakse sika kipeenä ja kutiaa.....hulluksi varmaan tulossa.

Mä pidin itseäni aikoinaan luulosairaana, kun oli vaikka mitä vikaa koko ajan. Lääkärissäkään mitään ei löydetty. Kunnes sitten yksi lääkäri otatti reumakokeet ja nivelreumaahan se mun luulotautini oli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Huolestuttaako elämä noin muuten? Onko turvaton olo?

Kyllä tässä vähän puhki on kun 3 pientä melskaamassa, toi ahdistuneisuus kuvastaa hyvin oloani. Menin tietenkin nettiin ja huomasin että vaivani voi olla ms-tautia ja seuraavana päivänä puutu nenä ja joka paikkaa kutisi....nyt koko kroppa ku mukiloitu. Lihakse sika kipeenä ja kutiaa.....hulluksi varmaan tulossa.

:hug: et varmaan ole hulluksi tulossa. Huolestuneisuus aiheuttaa kaikkia tuntemuksia myös.

ja jos kipuja on, niihin voi myös olla ihan oikeakin syy, vaikka fibromyalgia.

ELikä mua kutittaa päänahka, korvat, nenän pielusta, pakarat, phkeet jne. kutinaa ollut nyt 2 pvää. Lääkäri lähetti verikokeisiin, mutta tuskin mulla nyt mitään mmaksaan liittyvää voi olla. Olen 27, hoikka, en polta, en juo kuni harvoin alkoholia....jne.....vai onko kutina kanssa psykkinen, jos on jännittynyt

AUTTAKAAAAAA !

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ELikä mua kutittaa päänahka, korvat, nenän pielusta, pakarat, phkeet jne. kutinaa ollut nyt 2 pvää. Lääkäri lähetti verikokeisiin, mutta tuskin mulla nyt mitään mmaksaan liittyvää voi olla. Olen 27, hoikka, en polta, en juo kuni harvoin alkoholia....jne.....vai onko kutina kanssa psykkinen, jos on jännittynyt

AUTTAKAAAAAA !

Ethän ole vain allerginen millekään?

Uusimmat

Yhteistyössä