Mä ainakin panen banaanit pussiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anniina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anniina"

Vieras
Tv:ssä vaan joku ihmetteli miksi joku ( idiootti) laittaa banaanit pussiin kun niissä on se kuori! No minäpä kerron vittu miksi minä laitan ne saatanan banaanit sinne helvetin pussiin ja siksi maapallo räjähtää: Tarvin sitä pussia säilytykseen ynnämuuhun!!

Mä en tykkää siitä tahmasta mikä on banaanien päällä, siks otan niille pussin. Lisäksi jos eväsbanaania olen hakemassa, pakkaan sen yhdenkin banskun pussiin, että jos syön sen vaikka kadulla kävellessäni eikä roskiasta ole hollilla, saan pistettyä ne kuoret sinne. pussiin...

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Alkuperäinen kirjoittaja mö;26327040:
Mä en tykkää siitä tahmasta mikä on banaanien päällä, siks otan niille pussin. Lisäksi jos eväsbanaania olen hakemassa, pakkaan sen yhdenkin banskun pussiin, että jos syön sen vaikka kadulla kävellessäni eikä roskiasta ole hollilla, saan pistettyä ne kuoret sinne. pussiin...

Öö, ei tule mieleen heittää niitä kuria jorpakkoon? Vai käveletkö vain kaupungin kaduilla? Jos näin, niin silloin niitä roskiksia on kyllä tarjolla...

[QUOTE="vieras";26327050]Öö, ei tule mieleen heittää niitä kuria jorpakkoon? Vai käveletkö vain kaupungin kaduilla? Jos näin, niin silloin niitä roskiksia on kyllä tarjolla...[/QUOTE]

No en heitä pientareelle, kyllä siinä kestää ennen kuin maatuu. Eikä ydinkeskustan ulkopuolella ainakaan tässä kaupungissa kovin tiuhaan niitä roskiksia ole. Olen kokenut helpommaksi ottaa sen pussin siis, mihin saan kaikki roskat kerättyä kun roikottaa niitä limaisia kuoria metriäkään kädessä.

Sen lisäksi saatan syödä sitä banaania vaikka bussissa tai missä vaan, missä ei sitä roskista just ole siinä vieressä.

Mikä ongelma se on, että joku ottaa sen pussin? Jos ne meillä kotiin asti päätyvät, käytetään kuitenkin moneen kertaan uudelleen ennen kun roskiin päätyvät. Älä sinä ota, jos et halua. Minä otan sillon kun koen tarvitsevani.

[QUOTE="vieras";26327050]Öö, ei tule mieleen heittää niitä kuria jorpakkoon? Vai käveletkö vain kaupungin kaduilla? Jos näin, niin silloin niitä roskiksia on kyllä tarjolla...[/QUOTE]

Roskiksia on ju....yliäyräiden täysiä joihin ei mahdu mitään. Ennemmin pussiin roskat kun maahan.

Ja mä inhoon niitä, jotka haluaa KAIKKI pakasteet pieneen pussiin.
MIKSI ei voi ostaa pakastekassia? ymmärrän jos tulee ostettua joku jätski vaikka mielieteon takia, mutta oikeesti..
Joku sata pussia herne-maissi-paprikaa pitää kassan laittaa pusseihin. Ja usein kuulee vielä "laita ne pikkupussiin, oon menossa vielä pariin muuhun kauppaan kiertelee"
Yhr´äkkiä hevi pussi on jo pakastepussikin... Voi luoja sentään!!

[QUOTE="vieras";26327163]ap miksi et ota pussia sieltä kassalta mukaasi? onhan siellä maksuttomia pikkupusseja tarjolla.[/QUOTE]

Ensinnäkin, onko sillä merkitystä ottaako sen pussi heviosastolta vai kassalta? Toisekseen, moni kauppaa velottaa jonkun minimaalisen summan jos niitä pikkupusseja alkaa käyttää kauppakasseina.

Mä laitan kaiken pusseihin siksi, että se tarra pysyy paljon paremmin pussin päällä kuin sen hedelmän tai vihanneksen. Ja vihoviimeistä on tunkea kaikkia hevituotteita samaan pussiin ja tarrat sitten kaikki pussin päälle. Kassalla on tosi kiva etsiä ne kaikki laput ja miettiä, että onkohan tässä nyt kaikki. Nimimerkillä itsekin kassan takana vuosikausia työskennellyt.

[QUOTE="123";26327297]Ja mä inhoon niitä, jotka haluaa KAIKKI pakasteet pieneen pussiin.
MIKSI ei voi ostaa pakastekassia? ymmärrän jos tulee ostettua joku jätski vaikka mielieteon takia, mutta oikeesti..
Joku sata pussia herne-maissi-paprikaa pitää kassan laittaa pusseihin. Ja usein kuulee vielä "laita ne pikkupussiin, oon menossa vielä pariin muuhun kauppaan kiertelee"
Yhr´äkkiä hevi pussi on jo pakastepussikin... Voi luoja sentään!![/QUOTE]

Entä kun kassa aina tyrkyttää pussia pakasteille? Itse en koskaan pyydä ja harvoin lupaan kun kysyvät.

Mä kyl laitan pusseihin. En tahdo et ne jossain paskasissa ja kärryissä ovat vaikka kuinka on kuoret päällä, ja monesti ne kaikki banaanit ei ole edes kiinni toisissaan, en nyt jokaista ala punnitsemaan. Ja paskasta liukuhihnaa menevät kassatädin paskasiin käsiin...Onhan kurkussakin kuori mut silti siinä on muovi päällä!

Entä kun kassa aina tyrkyttää pussia pakasteille? Itse en koskaan pyydä ja harvoin lupaan kun kysyvät.

Meijän pitää kysyä. Mutta siis tuntuu naurettavalta kysyä jos asiakkaalla oikeasti pakasteita sellanen ruokakassillinen. Ihakun niitä ei vois yhteen isoon ruokakassiin tunkea? Yleensä nämä asiakkaat huikkaa jo kaukaa hihnan päästä, että haluaa ne pikkupusseihin. Ja mikä parasta, siinä porukassa on yleensä jo kaksi odottamassa pakkauspäässä, eikä he tietenkään voi niitä pusseihin laittaa. "rummuttaa" kassan päädyssä tahtia ja huokailee.
Muutenkin aivan naurettavaa tuo pikkupusseihin pakkaaminen... Sellasta luonnon tuhlaamista, että halleluja!

[QUOTE="vieras";26327367]Mä kyl laitan pusseihin. En tahdo et ne jossain paskasissa ja kärryissä ovat vaikka kuinka on kuoret päällä, ja monesti ne kaikki banaanit ei ole edes kiinni toisissaan, en nyt jokaista ala punnitsemaan. Ja paskasta liukuhihnaa menevät kassatädin paskasiin käsiin...Onhan kurkussakin kuori mut silti siinä on muovi päällä![/QUOTE]

heheheh... ja et tosiaan tiedä miten onet PASKASET kädet on niitä kosketellu jo ennen hihnaa ja sitä sun hedelmäpussia? ei luoja....
Etkai sä niitä kuoria syö??
Ja kurkussa on siks muovi, että kurkun kuori on herkkä ja pienikin reikä pilaa sen!

Yhteistyössä