Mä ainakin panen banaanit pussiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anniina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensinnäkin, onko sillä merkitystä ottaako sen pussi heviosastolta vai kassalta? Toisekseen, moni kauppaa velottaa jonkun minimaalisen summan jos niitä pikkupusseja alkaa käyttää kauppakasseina.

Mä laitan kaiken pusseihin siksi, että se tarra pysyy paljon paremmin pussin päällä kuin sen hedelmän tai vihanneksen. Ja vihoviimeistä on tunkea kaikkia hevituotteita samaan pussiin ja tarrat sitten kaikki pussin päälle. Kassalla on tosi kiva etsiä ne kaikki laput ja miettiä, että onkohan tässä nyt kaikki. Nimimerkillä itsekin kassan takana vuosikausia työskennellyt.

Mä olen kassalla nähnyt jos jonkinlaista tapaa toimittaa noi laput sinne kassalle kiinni muualla kuin pussissa tai hedelmissä. :D Joillain oli just kauhee rivi lappuja samassa bussissa, yhdellä oli kaikki ne laput teipattuna käteensä, josta antoi ne yksitellen ihokarvoineen kaikkineen :D Jollain oli paperi mukana mihin liimasi kaikki laput. :D

[QUOTE="vieras";26327367]Mä kyl laitan pusseihin. En tahdo et ne jossain paskasissa ja kärryissä ovat vaikka kuinka on kuoret päällä, ja monesti ne kaikki banaanit ei ole edes kiinni toisissaan, en nyt jokaista ala punnitsemaan. Ja paskasta liukuhihnaa menevät kassatädin paskasiin käsiin...Onhan kurkussakin kuori mut silti siinä on muovi päällä![/QUOTE]

Harva niitä banaanin kuoria syö. Tuolla perusteella laitat varmaan leipäpaketinkin pussiin kun muuten se koskettaa hihnaa.
Ja näin myyjänä oon huomannut, että kukaan ei osta yksittäistä banaania. Asiakkaan pitää itse saada siitä tertusta banaaninsa irrottaa. Ja vaik ostaa isomman tertun niin silti usein siitä pitää yksi banaani ottaa irti ja sit ne yksittäiset menee taas roskiin kun kukaan ei niitä osta.

Ensinnäkin; missä hedelmässä ei ole kuorta?
Ette taida kaikki käsittää miksi banaanikimppu ei tarvitse pussia?
Kaikki banaanit eivät ole kuorista märkiä.
Sitä paitsi niitä pikku pusseja tulee muualtakin.

Yhteistyössä