Mä aivan oikeasti mietin kuinka tulen reagoimaan siihen, että exä saa toisen lapsen

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis exän nykyisellä avovaimolla on laskettu aika maaliskuussa. Ei siinä mitään, hienoahan se on kun saavat lapsen.

Mutta pelkään omaa reaktiotani. Musta tuntuu, että en pysty heti olemaan asian kanssa ihan normaalisti vaan pahalta tulee tuntumaan ja lujaa. Itse en tiedä voinko saada lisää lapsia ja vauvat ympärillä saavat hymyn huulille, mutta samalla surettaa. Mä niin kauheasti haluaisin lisää lapsia, mutta milläs sitä ottaa edes selville saako lisää lapsia, kun ei ole miestä jonka kanssa yrittää raskautta :|

En kaipaa exää enkä haluaisi hänen lastaan, mutta kyllä se syö naista kun läheinen ihminen jonka kanssa on saanut lapsen, saakin nyt toisen lapsen. Jotenkin vaikea selittää mitä tarkoitan, mutta toivottavasti joku ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja karman laki:
siinä käy yleensä.se yh on katkera.ja uus vaimo itkee elareista

Surullinen mä olen, en katkera. Kyllä se on exälle ja avokilleen onni, kun saavat lapsen.

Miksi pitää muuten aina yleistää, että yh on katkera? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Surullinen mä olen, en katkera. Kyllä se on exälle ja avokilleen onni, kun saavat lapsen.

mäkään en ymmärrä sitä.. kai se nyt kuitenkin on ihan normaalia et olo on jolain tapaa sillä hetkellä outo kun ex tulee uudelleen isäksi tai menee naimisiin. riippuen toki eron laadustakin.

tätä palstaa lukeneena.yh:t on katkeria..

mä itte luin sunnuntain lehdestä et ex oli saanu tyttö vauvan uuden puolisonsa kanssa. ja mä räjähdin ihan siitä syystä että meidän yhteiselle lapselle ei oltu vaivauduttu kertomaan että hälle on syntynyt sisko.... no en kyllä minäkään paljon soittele ja kysele.

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
mä itte luin sunnuntain lehdestä et ex oli saanu tyttö vauvan uuden puolisonsa kanssa. ja mä räjähdin ihan siitä syystä että meidän yhteiselle lapselle ei oltu vaivauduttu kertomaan että hälle on syntynyt sisko.... no en kyllä minäkään paljon soittele ja kysele.

No on kyllä outoa ettei kerrota uudesta sisaruksesta. Mun likka tietää, että vauva on tulossa. Likka on sitä mieltä, että se vauva on tyttö ja hän saa pikkusiskon :whistle: :D

mikähän hinku se on ihmisillä erota niin herkästi, kun sit tulee noi tollaset tunteet exien uusia perheitä kohtaan? siis eihän kukaan normaali ex jää elämään entisen liittonsa tuhkaan, kyl se on eteenpäin elävän mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikähän hinku se on ihmisillä erota niin herkästi, kun sit tulee noi tollaset tunteet exien uusia perheitä kohtaan? siis eihän kukaan normaali ex jää elämään entisen liittonsa tuhkaan, kyl se on eteenpäin elävän mieli.

En mä haikaile exää. En mä osaa selittää miksi, mutta surullinen olen kun toinen saa lapsen enkä itse tiedä saanko lisää.

Just eilen viimeksi sanoin yhdelle ihmiselle, että mielummin mä ottaisin vastaantiedon siitä etten voi saada lisää lapsia kuin elää epätietoisuudessa. Silloin ainakin tietäisi ja voisi yrittää pääsemään siitä yli.

En mä haikaile exää. En mä osaa selittää miksi, mutta surullinen olen kun toinen saa lapsen enkä itse tiedä saanko lisää.

en mäkään. ja hyvä siel sanoa mikä on helposti eroamista jos ei tilannetta itse tiedä. kyllä se vaan silti tuntuu.. ei välttämättä hyvälle, eikä pahalle, mut jokin tunne on mukana. kuka voi sanoa et ei ole koskaan eron jälkeen tuntenut mitään ex:n elämästä johtuvaa. hyvää tai pahaa? ei se tarkoita ettei eläis omaa elämää, tai minä ainakin elän tätä päivää.

no mikä siin on ap, et sulle ei miestä löydy? mimmonen prinssi sen pitäis olla, eiks ihan tavan kunnon mies kelpaa? vai mikä mättää? mä elän ihan ydinperhees ja mulla on sellanen maan hiljanen miekkonen. mut ihan hirmu hyvä mies. kunnollinen ja huolehtivainen. sellanen joka sulautuu joka paikas aina massaan. jota ei varmaan kukaan edes huomaa. mut onneks mä satuin huomaan. ei sen tarvi aina semmonen prinssi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja voih:
voi sua Scarlett. eiköhän meille kaikille ole jo selvää että sä olet yh, et tiedä saatko lisää lapsia, sulla on ollut syöpä, opiskelet, olet töissä...

Jos sulla ei ole mitään muuta asiaa kuin päänaukomista, niin häivy tästä ketjusta.

no mikä siin on ap, et sulle ei miestä löydy? mimmonen prinssi sen pitäis olla, eiks ihan tavan kunnon mies kelpaa? vai mikä mättää? mä elän ihan ydinperhees ja mulla on sellanen maan hiljanen miekkonen. mut ihan hirmu hyvä mies. kunnollinen ja huolehtivainen. sellanen joka sulautuu joka paikas aina massaan. jota ei varmaan kukaan edes huomaa. mut onneks mä satuin huomaan. ei sen tarvi aina semmonen prinssi olla.

Olenko mä jossain kirjoittanut haluavani jonkun prinssin??? Ei mun elämä siihen lopu ettei mulla miestä ole just nyt ja nyt oli kyse mun tunteista ja ajatuksista liittyen tuohon tulevaan vauvaan. Enhän mä sitä lasta vihaamaan tule, mutta epäilenpä, että itku saattaa tulla kun kuulen lapsen syntyneen. Sille ei voi mitään.

Yhteistyössä