mä en ainakaan haluaisi työskennellä siellä missä pipsa siivoaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "konttoristi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos pyyhkii ensin käsienpesualtaan ja sitten vessanpöntön ja tämän jälkeen rätti menee pesuun, niin se on ihan ok siivousfirmojen hygieniasäädöstenkin mukaan. Jos rätillä pestään useampia vessoja ennen pesuunlaittoa, silloin täytyy toki olla eri rätit altaille ja pöntöille. Pipsalla tuskin on monta vessaa kotonaan, joten voi käyttää yhtä ja samaa rättiä, kunhan pöntön pyyhkii viimeisenä.

Aika pullukka kyllä on. 53 minuutin kohdalla näkyy että massaa löytyy. Kiinnitin myös alussa huomion siihen kun kävelee niin kamera vaappuu ankan lailla puolelta toiselle.

Kun edetään puhtaasta likaiseen ja taitetaan se tasopyyhe oikein, niin yhdellä liinalla saa koko vessan siivottua. Näin on minulle opetettu ja näin minä olen siivoojia opastanut.

Nyt sitten voitte kauhistella kaikissa julkisissa vessoissa tätä :D

Olen kyllä nähnyt, miten jotkut siivoojat käyttävät samaa liinaa useammassa vessassa... mutta niin ei saisi tehdä, tietenkään.

minusta on törkeää käyttää samaa rättiä keittiöön ja vessaan, vaihtaisi tuossa sen liinan puhtaaksi! mutta mikäs siinä jos tykkää levitellä paskaa. siinäpähän sitten sairastelee mahataudut jne

Kuten sanottu, puhtaasta likaiseen on ok käyttää samaa liinaa.

Muutenkin, pakko myöntää että itse siivoan kotona eri lailla mitä siivousta esim työpaikkani (hoitoala) edellyttää.

[QUOTE="vieras";28020908]minusta on törkeää käyttää samaa rättiä keittiöön ja vessaan, vaihtaisi tuossa sen liinan puhtaaksi! mutta mikäs siinä jos tykkää levitellä paskaa. siinäpähän sitten sairastelee mahataudut jne[/QUOTE]
sillähän oli keittiössä eri liina!

hei tuo tyttöhän on siivonnut meillä! todella ystävällinen, kova höpöttelemään. mitä itse oon katsellut niin siivouskärryssä on jokaiseen vessaan omat siivousliinat (meillä on 4 vessaa)

Yhtä rättiä KOKO vessaan käytetään ihan virallisessa siivoustyössä.
Mantrana on 'puhtaasta likaiseen', eli oikea työjärjestys ja puhtaan pinnan kääntäminen rätistä kun siivottava kohde vaihtuu.
Tuollain taiteltuna rätissä on 8 puhdasta pintaa- kun oppii kääntämisen ja muistisäännöt, niin siivous sujuu oikeaoppisesti ja kustannustehokkaasti.

• Tykkää
Reactions: Kirspe ja Jätkä
[QUOTE="vieras";28021009]Kuinka useasti päivän aikana luet sitä?[/QUOTE]

En yleensä lue sitä ollenkaan. Joskus kyllä klikkaudun sinne kun täällä joku niin sitkeesti mainostaa.

Jos ap ei tykkää pipsasta, niin miksi se hankkii sen blogille koko ajan lisää kävijöitä?

[QUOTE="Laihduttaja";28021056]Kannattaa käydä Pipsan sivulla edes kerran kuukaudessa, niin tulee miettineeksi mitä suuhunsa laittaa ja halua ikinä lihoa tollasiin suhteisiin kun Pipsa.[/QUOTE]

Ai sulla on semmonen ongelma. Mulla ei ole koskaan sellaista ongelmaa ollut, olen aina painanut alle 50 kiloa, paitsi raskaana 52 kiloa.

Siitä sun ongelmastasko johtuu se, että kyttäät koko ajan tuota Pipsaa? Eikö sun pitäisi itse ottaa vastuu omista kiloistasi? Jos sulla on kova itseinho, niin eikö sen oikea osoite ole silloin sinä itse, eikä tuo Pipsa?

Ai sulla on semmonen ongelma. Mulla ei ole koskaan sellaista ongelmaa ollut, olen aina painanut alle 50 kiloa, paitsi raskaana 52 kiloa.

Siitä sun ongelmastasko johtuu se, että kyttäät koko ajan tuota Pipsaa? Eikö sun pitäisi itse ottaa vastuu omista kiloistasi? Jos sulla on kova itseinho, niin eikö sen oikea osoite ole silloin sinä itse, eikä tuo Pipsa?

Mä löysin ton Pipsan sivun vasta joulukuun lopussa kun täällä sitä joku mainosti ja tekee hyvää käydä sitä katsomassa välillä niin ei tulekaan niitä ylimääräisiä kiloja. Ei halua näyttää samanlaiselta. Miten niin kyttään koko ajan? Oli ensimmäinen kerta kun edes kommentoin koko Pipsaa.

[QUOTE="Laihduttaja";28021093]Mä löysin ton Pipsan sivun vasta joulukuun lopussa kun täällä sitä joku mainosti ja tekee hyvää käydä sitä katsomassa välillä niin ei tulekaan niitä ylimääräisiä kiloja. Ei halua näyttää samanlaiselta. Miten niin kyttään koko ajan? Oli ensimmäinen kerta kun edes kommentoin koko Pipsaa.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä, miten jonkun ihmisen kauhistelu auttaisi laihduttamisessa yhtään. Ja mun mielestä on aika kohtuutonta nyt tuo Pipsan haukkuminen ja kiusaaminen tälläkin palstalla.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Mä en ymmärrä miks tuota Pipsaa pitää aina kiusata ja haukkua. Onko se iso tabuu että noinkin lihava uskaltaa nauttia elämästä ja olla noinkin itsevarma? Sillä mitäpä se lihavuus ketään muuta haittaa..

Mä ihmettelen sitä että pipsalla ei ole käsissä muovikäsineitä.

Yhdellä siivouspyyhkeellä voi pyyhkiä lavuaarin ja pöntön. Kun vaihtaa välillä puhtaan puolen pyyhkeessä. Se kun menee sen jälkeen pesukoneeseen.

Mä ihmettelen sitä että pipsalla ei ole käsissä muovikäsineitä.

Yhdellä siivouspyyhkeellä voi pyyhkiä lavuaarin ja pöntön. Kun vaihtaa välillä puhtaan puolen pyyhkeessä. Se kun menee sen jälkeen pesukoneeseen.

Ei kaikki tykkää käyttää muovikäsineitä. Mä oon alkanut siivoamaan tuolla tavoin kuin Pipsa opetti eli hommasin tuollaisia mikrokuituliinoja ja niiden kanssa sitten siivonnut ja heti siivouksen jälkeen pyykkikoriin.

Yhteistyössä