Mä en aio mennä töihin, ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
mikäli mä työssäkäyvänäkin joudun huolehtimaan yksin tästä huushollista. Hankkikoon mies sit meille rahat, jos sitä ei kiinnosta jakaa kotitöitä. |O

Tämä purnaus johtuu nyt vain siitä, että pyysin miestä nostamaan olkkarin maton tamppaustelineelle (olin sen maton ite vienyt jo ulos, siihen ritilän päälle ), koska se on mulla aika painava. Arvatkaa vaan tapahtuiko sitä koskaan? :headwall: Ite kävin sen sit sinne laittamassa ja just ja just sen sinne sain.

Mä oon kans monta iltaa itkeny ja siivonnu..Ja eräs aamu mun verisuoni repes ja huusin koko sakin hereille,pidin varmaan tunnin huutosession ja kas kas illalla koti oli siisti...Nyt se on jo harmaa muisto vain...
Ja mun työaikani on huono! kl 10- 19

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Koulutus kuntoon (miehen nimittäin!) ennenku menet töihin ellei miestä oo tähän mennessä koulutettu normaaliin elämään!
...sorry vaan... :)

Arvaa olenko yrittänyt, kaikin tavoin. Olen jättänyt siivomatta, tuloksena järkyttävä sotku, astiat likaisina, pyykkikori täynnä yms. Olen pyytänyt kauniisti, olen raivonnut ja huutanut, olen itkenyt. Ja joka kerta mies suuttuu mulle! :o Tänään se sano, et hanki itelles sellanen mies, joka sit siivoo. Ja mä pyysin vain nostamaan yhden maton. :/

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Mä oon kans monta iltaa itkeny ja siivonnu..Ja eräs aamu mun verisuoni repes ja huusin koko sakin hereille,pidin varmaan tunnin huutosession ja kas kas illalla koti oli siisti...Nyt se on jo harmaa muisto vain...
Ja mun työaikani on huono! kl 10- 19

Lapset tietenkin kuuli mein tappelun ja arvatkaa mitä esikoinen teki. Se meni yläkertaan siivoomaan oman huoneensa, petasi meidän sänkyt ja järjesti meidän vaatehuoneen. Mä rupesin itkemään. Mies istu koko illan sohvalla ja pelas kännykällä.

Yhteistyössä