V
vieras ap
Vieras
Edellinen raskaus meni kans niin et vauva oli laskeentunu jo rv 30 ja paikat auki jo. Ja koko ajan supisteli ja olin kipee. Tosin olin töissäkin melkein äitiyslomaan asti. Ja koko ajan kaikki varotteli et ei mene edes laskettuun päivään asti ku syntyy...no lapsi synty 10päivää lasketun ajan jälken ja synnytys ei meinannu millään lähtä käyntiin.
Sitä edellinen raskaus oli loppuun asti tosi helppo lukuun ottamatta viimesen kuukauden jatkuvaa oksentelua. Lapsi laskeentu vasta tuntia ennen synnytystä ja synty täysin oppikirjojen mukaan ja ei minkään laisia etukäteis supistuksia.
Mut nyt tämän kuudes raskaus. Mä en jaksa.Ja rv 34. Koko ajan olen mielettömän kipee. Ja oli paikat jo auki edellisellä lääkärin käynnillä. Jos tätä jatkuu taas sinne loppuun asti niin mä olen ihan puhki jo valmiiksi.
Sori tätä valitusta....mut syntyis edes rv40 jo eikä aina menis yli...
Sitä edellinen raskaus oli loppuun asti tosi helppo lukuun ottamatta viimesen kuukauden jatkuvaa oksentelua. Lapsi laskeentu vasta tuntia ennen synnytystä ja synty täysin oppikirjojen mukaan ja ei minkään laisia etukäteis supistuksia.
Mut nyt tämän kuudes raskaus. Mä en jaksa.Ja rv 34. Koko ajan olen mielettömän kipee. Ja oli paikat jo auki edellisellä lääkärin käynnillä. Jos tätä jatkuu taas sinne loppuun asti niin mä olen ihan puhki jo valmiiksi.
Sori tätä valitusta....mut syntyis edes rv40 jo eikä aina menis yli...