mä en ala! melkein juuri eronnut ja nyt sit olen taas ihastunut ihmiseen johon olin ihastunut jo 8-9 vuotta sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi miksi?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi miksi?!

Vieras
olin ihastunut tähän ihmiseen tosiaan joku 8-9 vuotta sitten sit tapasin toisen ja rakastuin siihen ja oltiinkin yhdessä mooonta vuotta,no nyt meille tuli ero ja kun lähin ekaa kertaa ulos eronneena niin tää mun vanha ihastus tuli vastaan ja vietettiin yö yhdessä,seksiä oli vain vähän muuten juteltiin.No,nyt tänään sitten tavattiin sattumalta ja juteltiin hetki,en siinä sitten tajunnut pyytää kahville tai terassille tai mitään.
Tässä on vain nyt sellainen juttu että tää mies on vähän sellanen poikamies joka ei kyllä taida vakiintua on vissiin naisiakin(ainakin näin kerrotaan).
Tyyppi on aivan ihana ja tosi mukava.Ottaa vaan aivoon et ensinnäkin ite jokin aika sit eronnu joten ei siksikään olis järkevää ruveta mihinkään ja toisekseen kun se mies nyt tosiaan ei taida olla vakiintuvaa sorttia ni ei siitä varmaan tulisi mitään.

mitä mä nyt voin tälle ihastumiselle tehdä?? aion kyllä jutella sen kanssa jos vielä törmäillään ihan vaikka vaan siksi et se on tosi mukava.
Ja kun tosiaan olen ollut ihastunut häneen jo monia vuosia sitten ja nyt se sama tunne on taas.

Mikset voisi soittaa hänelle ja tavata, etenisitte rauhassa ja katsoisitte mihin tilanne vie? Ensin kannattaa selvittää, mitä oikeasti itse haluaa. Jos onkin vaan tuttu turvallinen lohduttaja eron jälkeen? Ihastutko helposti? Muussa tapauksessa kannattaa tarttua tilanteeseen, elämä on liian lyhyt hukattavaksi. :)

Harmi kyllä jos mies ei valmis pitkään suhteeseen, jos todella itse on ihan myyty. Mutta muutenkin kannattaa hiukan matalaa profiilia pitää ennenkuin lähtee uuteen suhteeseen.

[QUOTE="vieras";24370201]Mikset voisi soittaa hänelle ja tavata, etenisitte rauhassa ja katsoisitte mihin tilanne vie? Ensin kannattaa selvittää, mitä oikeasti itse haluaa. Jos onkin vaan tuttu turvallinen lohduttaja eron jälkeen? Ihastutko helposti? Muussa tapauksessa kannattaa tarttua tilanteeseen, elämä on liian lyhyt hukattavaksi. :)[/QUOTE]

olen tässä jo ennen tän päivän tapaamista meinannu laittaa tekstaria sille mutta en oo uskaltanut kun pelännyt et mitä se mahtaa ajatella.
Mä kyllä tiedän et se ei oikeesti varmaan halua mitään kummalisempaa suhdetta enkä ole varma et haluanko itsekkään kun on noita tunteita vielä exää ja en mä ole selvittänyt tätä eroa vielä itsellekään kunnolla mut ajattelin et tää tyyppi vois olla sellanen piristysruiske mulle ja voisihan siitä syntyä kaverisuhde jos ei muuta.Olen mä ennenkin ihastunu mutta kun tää ihastus oli sillon aikanaan ja sit ei me olla nähty koko sinä aikana kun olin exän kanssa ja heti kun näin taas tän tyypin ni se sama tunne putkahti heti esiin....mä olen ku joku teini joka on ihastunut vanhempaan poikaan.

kuulostaa LAASTARILTA.

8-9 vuotta on suhde- ja ihastusmarkkinoilla LYHYT aika. Tai ainakin sen pitäisi olla.

Eron jälkeen vähintään vuosi yksin asumista, on minun neuvoni. Jos lapsia, niin vielä kauemmin.
Kyllä niitä ukkoja kuulkaa piisaa senkin jälkeen kun lapset on muuttaneet kotoa.
Levillä saa aina ja kaikki, ei tarvii pelätä, että tussu kasvaa umpeen...

No kylläpä kuulostaa aivan ihanalta ja mukavalta tyypiltä, iki sinkku jolla useampi eukko kierroksessa, käy paneen sua eikä pyydä treffeille --> olet hänelle yhden illan pano

[QUOTE="vieras";24370228]Harmi kyllä jos mies ei valmis pitkään suhteeseen, jos todella itse on ihan myyty. Mutta muutenkin kannattaa hiukan matalaa profiilia pitää ennenkuin lähtee uuteen suhteeseen.[/QUOTE]

en mä kyllä taitais itsekään olla valmis mihinkään suhteeseen ja jos nyt ootan vaikka sen vuoden ni todennäköisesti se on silloinki vielä vapaa(ja mä ihastunut) kun ei ole tän 8-9 vuoden aikanakaan ketään löytäny elämäänsä(voihan olla et sillä on ollu suhde joka on päättynyt mistä mä tiedän eikä mulle kuulukaan).

[QUOTE="vieras";24370435]No kylläpä kuulostaa aivan ihanalta ja mukavalta tyypiltä, iki sinkku jolla useampi eukko kierroksessa, käy paneen sua eikä pyydä treffeille --> olet hänelle yhden illan pano[/QUOTE]

no se on tosi mukava,voi kai ihminen olla mukava ja ihana vaikka panis koko kaupungin läpi.Ja mä olen ollu tietoinen näistä taustoista niin kauan kun olen hänet "tuntenut".
Mä nyt lähinnä ajattelin et saisin siitä seuraa vaikka baarissa ilman mitään seksitouhuja tai jos vaikka ihan kaveriksi muuten.Minkä mä sille voin jos olen ihastunut ! en mä suunnittele et nyt ihastun tohon mieheen ja nyt tällä kertaa tohon.ja kun tää ero ei silleen liity tähän et olen ollu ihastunut häneen jo vuosia sitten,nyt vaan olen taas vapaa tuntemaan näin ilman et tarvii olla huono omatunto.

[QUOTE="vieras";24370379]kuulostaa LAASTARILTA.

8-9 vuotta on suhde- ja ihastusmarkkinoilla LYHYT aika. Tai ainakin sen pitäisi olla.

Eron jälkeen vähintään vuosi yksin asumista, on minun neuvoni. Jos lapsia, niin vielä kauemmin.
Kyllä niitä ukkoja kuulkaa piisaa senkin jälkeen kun lapset on muuttaneet kotoa.
Levillä saa aina ja kaikki, ei tarvii pelätä, että tussu kasvaa umpeen...[/QUOTE]

ai lyhyt aika,ei minusta kyllä ole.Ei ees suhderintamalla.
ja oikeesti missä on sanottu et vähintään vuosi yksinoloa pitäs olla? eihän se exäkään ole yksin,tosin mä en nyt mitään suhdetta haluakaan vielä.
Sisältyykö tohon vuoteeen sit sekin et ei saa tavata miehiä tai vaikka harrastaa seksiä niiden kanssa,mä en oikeen ymmärrä tätä juttua.

Yhteistyössä