Mä en edes keksi otsikkoa, mä olen nyt niin raivona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Pyysin likka hakemaan päivällä postit, sillä laatikossa piti olla tärkeä virallinen kirje eräältä taholta.

Likka toi postit kotiin ja totesin että ko. kirjettä ei näy. Kysyin vielä erikseen, että oliko tässä varmasti kaikki ja hän vastasi KYLLÄ.

Nyt soitin miehelle että kurkkaa vielä sen postilaatikon läpi töistä tullessaan, josko sinne olisi tullut päivän posti vaikka tuossa lapsen tuomassa pinkassa tosin oli yksi kuori, eli ilmeisesti tämän päivän posti on jo tullut...arvatkaa mitä likka sitten tuossa vieressä sanoi.

"kyllä siinä päällä taisi olla toinenkin kirjekuori, mutta se on vissiin sitten tippunut"

:o :o :kieh: :o :'(

Mä olen nyt niin ravona ettei tosikaan...se kirje kun on oikeasti tärkeä ja sellainen että se pitää toimittaa eteenpäin määräaikaan mennessä jne.

Kun kysyin likalta että mikset heti sanonut että siinä taisi olla toinenkin kuori kun asiaa nimenomaan kysyi niin hän vastasi ettei vain viitsinyt.

Jos se kuori ei löydy, niin mä en taida viitsiä laittaa tuolle lapselle ruokaa/pestä pyykkiä tai tehdä yhtään mitään muutakaan!!!

:/ Varmasti tympii... Jos jotain positiivista pitää tästä löytää niin on ainakin hyvä käytännön tilanne opettaa lapselle huolellisuutta ym. (jos on tarpeeksi vanha ottamaan vastaan opetuksen).

Kuinka vanha siis sun tyttös on???? Miksi soittaa miehelle, että katsoo vielä laatikon??? Etkö itse jaksa nousta koneen äärestä hakemaan postia ja katsomaan lastesi perään??

katselin tuolta blogistasi, että tyttösi on 7-vuotias. mun mielestä et voi vastuuttaa häntä tuollaisesta asiasta. itse tiesit, että odotat tärkeää kirjettä. eikös ulkona ole paljon lunta ja lapsi lapaset kädessä ei varmaan ole luotettavin kirjeen perille tuoja.

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Kuinka vanha siis sun tyttös on???? Miksi soittaa miehelle, että katsoo vielä laatikon??? Etkö itse jaksa nousta koneen äärestä hakemaan postia ja katsomaan lastesi perään??

Tosiaan jos on joku hirveän tärkeä juttu ja haluaa että se varmasti menee niinkuin itse haluaa, niin kannattaa tehdä se sitten itse :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
katselin tuolta blogistasi, että tyttösi on 7-vuotias. mun mielestä et voi vastuuttaa häntä tuollaisesta asiasta. itse tiesit, että odotat tärkeää kirjettä. eikös ulkona ole paljon lunta ja lapsi lapaset kädessä ei varmaan ole luotettavin kirjeen perille tuoja.

Jos tyttö on noin pieni, niin tässä on tosiaan peiliin katsomisen paikka...

Itsekin piti vielä lisätä että olisi ehkä kannattanut tytölle sanoa että jos siellä on kirjekuori niin se on sitten tärkeä... mutta helppoahan se on olla jälkiviisas. Toivottavasti kirje löytyy.

7v vasta! nyt mulle riittää! oletko muka niin hieno ettet pysty postia hakea ja mollaat lasta ettei osaa hakea postia! jos siis topprukkaset kädessä hakee niin ihan kun se pystyisi siihen! kyllä meidän 2lk tyttökin on tiputtanut reppunsa tien varteen ja siellä minulle tärkeä kirje (reppu siis pulkassa) en raivonnut yhtään! eli ei tuon ikäisnen voi olla täydellinen!

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:

Tosiaan jos on joku hirveän tärkeä juttu ja haluaa että se varmasti menee niinkuin itse haluaa, niin kannattaa tehdä se sitten itse :whistle:
Just näin. Ihme laiska lehmä tuo ap. Syyttelee nyt lastaan. Olis jättänyt miehelleen sen postin haun jos on liikuntarajotteinen itse, eikä lapselle.

No jos lapsi on tosiaan 7 niin vahinkoja sattuu ja kirje voi hukkua. Mutta kyllä mua silti suututtaisi tuo "en vaan viitsinyt" -vastaus kysymykseen, että miksi et sanonut. Pitäisin ainakin puhuttelun jos en muuta ja ottaisin tytön mukaan kirjettä etsimään.

Ihmeellistä porukkaa täällä. Ei 7-vuotias ole mikään vauva, on jo osattava tehdä asioita niinkun on sanottu. Ei ihmekkään että lapsista kasvaa pelkkää pullamössöä jos tuon ikäisenä ei edes osaa postia hakea, ilman että hukkaa tärkeän kirjeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
No jos lapsi on tosiaan 7 niin vahinkoja sattuu ja kirje voi hukkua. Mutta kyllä mua silti suututtaisi tuo "en vaan viitsinyt" -vastaus kysymykseen, että miksi et sanonut. Pitäisin ainakin puhuttelun jos en muuta ja ottaisin tytön mukaan kirjettä etsimään.

Tätä mieltä minäkin.

Yhteistyössä