mä en enää ikinä osta ruokaa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
viime lauantaina (6.9.) ostettu maksalaatikko oli eilen homeessa kun avasin ja huoamsin sit että siin oli viimene käyttöpäivä 4.9.....

piti tehdä italianpataa ja otin jauhelihan jääkaapista ja se oli ihan HARMAATA vaik vika käyttöpv olis ollu huomena eli 11.9....

aattelin sit tehdä paniikkiratkasuna purkkihernekeittoo ja teinkin, mut sit ku sen kaa piti ottaa leipää niin sekin oli homeessa :xmas: :xmas: :xmas:
(tosin se kyl oli ollu jonkin aikaa jo kaapissa unohtuneena, mutta....)

:kieh: :kieh: :kieh:
 
tosta jauhelihasta voit tehä valmistajalle reklamaation. mun ei edes viimeksi tarvinnut lähettää lihaakaan sinne näytille vaan korvasivat suoraan. ja tosta maksalootasta voit valittaa kauppaan josta sen ostit.

muoks: mä oon niin ikävä ihminen et valitan kaikesta, ihan periaatteesta, en maksa paskasta kun sitä on omastakin takaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
tosta jauhelihasta voit tehä valmistajalle reklamaation. mun ei edes viimeksi tarvinnut lähettää lihaakaan sinne näytille vaan korvasivat suoraan. ja tosta maksalootasta voit valittaa kauppaan josta sen ostit.

juu maksalootasta jo valitin ja saan uuden tilalle plus jotai bonusta ku meen käymää, mut sen jauhelihan oon kyl heittäny jo roskiin enkä ees muista minkä valmistajan se oli :ashamed:
sellanen läpinäkyvä se muovirasia oli kuitenki ja sika-nautaa.. olisko ollus it atrian... :/
 
ostin kerran saarioisten porkkanalaatikkoa päiväys oli tammikuussa joskus. ja oli jo jouluaattona homeessa :kieh: sain kyllä hyvän hyvityksen 2x 10e lahjakortteja s-kauppoihin
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mikähän siinäkin muuten on, että niitä päiväyksiä ei tajua tsekata jo siellä kaupassa...? Pääsis aika paljon vähemmällä ketutuksella ja muutenkin...

ei oo oikeesti harvinaista että ruoka on pilalla jo ennen päiväystä, ei se tartte kun "unohtua" kuorma seisomaan niin kaikki on pilalla
 
en mä sitä maksalaatikkoo tajunnu tosiaan katsoa, tiedä sitten miks kun yleensä lihan kyttään. mut eipä sekään näköjään auta ku pilalla on päiväyksestä huolimatta :kieh:
 

Yhteistyössä