Mä en enää jaksa. Koko possu tulee sieltä ja syvältä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv31

Vieras
En tiedä, mietin jo että miks olen edes raskaana.

En haluaisi rokotetta ottaa, mutta neuvolasta syyllistävä kanta on tosi paha.

Miksi media antaa vaan yksi selitteistä tietoa.

Joo, tiedän että menee yli.

Kai se on sama kun tappasin itteni, kun selvää on että kuolen jos en rokotetta ota.

Mä ymmärrän sua TOSI HYVIN!! En ole itse raskaana, mutta stressaa tuo, kun ei tiedä mikä on parasta lapselle!? Ennen (ennen tätä PIRUN sikainfluenssaa!) sitä osasi tehdä päätöksiä ja luotti tietoon, joka tuli esim. viranomaisilta... nyt on jotenkin olo, että mihin voi luottaa? Mä emmin rokotteen kanssa. En haluaisi mitään p..... lapseeni työntää, mutta pelkään hänen puolestaan, jos en rokotuta! Silti jotkut ei rokotuta, koska rokote voi aiheuttaa pahoja ongelmia :'( . Ei hysteriaa, mutta pelottavaa.

Minä en edes haluaisi raskaaksi tällä hetkellä. On niin perkeleen kamalaa elää tuskassa ja tehdä iso päätös rokotteesta jos olisin raskaana. onneksi kerkesin keväällä synnyttää enkä joudu tätä asiaa päättämään. Pohdin kuitenkin ajan kuluksi... Olen muutenkin herkkä ihminen ja minun tuuria oli, että kerkesin synnyttää. Lasten rokotuksistakin on ollut vaikeaa päättää..
Joten, ymmärrän sinua :hug:

Yhteiskunta syyllistää naisia asiasta jos toisesta joka tapauksessa, siltä et välty. Tee niinkuin sinusta itsestäsi parhaimmalta tuntuu, sinä sen päätösen kanssa joudut elämään, ei neuvolantäti tai joku muu.

Älä ota jos oot epävarma. Enpä ottanu miekään. Ja sairastan possulenssua parhaillaan. Ja jäänen vielä henkiinki. Ainoa mikä on ollu kamalaa on väsymys. Kuume on pysyny siedettävänä, samoin muutki oireet. Mutta väsy on sitä luokaa että pissalla käyntiki pittää kuitata tunnin unilla.

Toisinpa on sitte tuolla minun miehellä, joka on normaalisti terveempi ko mitä mie, on paljon sairaampi nyt :D

Olen mieki saanu (varsinki täällä ) kuulla kuinka minun vauvalla on sydänvikoja ja skitsofreniaa ja ties mitä ko sairastan si:n enkä ottanu rokotetta. Paskat, kuka lupais ettei rokotteesta ois saanu samat riskit?

Mennään tällä sitte, kerta tauvin olen jo saanu. Aika turhakkeelta mokoma rokote tuntuu jos näin vähällä pääsen sairastelusta, ottaen huomioon mitä olen kuullu rokotettujen PIENIÄ oireiluja jotka on jatkunu viikkotolkulla...

Kiitos vastanneille.

Ollaan oltu sitä mieltä, ettei rokotuteta. Mutta sitten tulee tää helvetillinen syyllistäminen. Ja tuntuu, ettei omat voimat ehkä sitten kuitenkaan riitä seistä sen takana.

Rakastan tätä lasta, mutta pelkään että mulla tulee jo viha/rakkaussuhde häneen pelkän tän paskan takia.

Jos en rokotuta ja kuolen vien muilta lapsilta äidin.
Jos en rokotuta ja vauva kuolee, olen tappanut hänet valinnallani.
Jos en rokotuta ja lapsi kuolee, olen tappanut hänet valinnallani.

Mutta, entä jos en kuolekkaan? Niin, sehän ei ole vaihtoehto. Alkaa mulla jo polla pettää tässä kokonaan. Jos tässä nyt joka tapauksessa kuolee niin miks hitossa enää nousta edes huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta, entä jos en kuolekkaan? Niin, sehän ei ole vaihtoehto. Alkaa mulla jo polla pettää tässä kokonaan. Jos tässä nyt joka tapauksessa kuolee niin miks hitossa enää nousta edes huomenna.

Huomaathan että jokanen meistä kuolee johonki. Se voi olla että huomenna jäät auton alle. Tai ajat kolarin. Saat sydärin. Aivohalvauksen. Meteoriitti tipahtaa päähän. Lentokone tippuu talon päälle. Ihan mitä vain. Seuraava tapahtuma voi hyvinki olla sinun valinnoista kiinni.
Todennäköisyys sille että kuolisit rokotteeseen tai tautiin, on varmasti hemmetin paljon pienempi ko esim jäähä auton alle ja kuolla.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Huomaathan että jokanen meistä kuolee johonki. Se voi olla että huomenna jäät auton alle. Tai ajat kolarin. Saat sydärin. Aivohalvauksen. Meteoriitti tipahtaa päähän. Lentokone tippuu talon päälle. Ihan mitä vain. Seuraava tapahtuma voi hyvinki olla sinun valinnoista kiinni.
Todennäköisyys sille että kuolisit rokotteeseen tai tautiin, on varmasti hemmetin paljon pienempi ko esim jäähä auton alle ja kuolla.

Näin mä olen myös ajatellut, mutta tuntuu että rokote on tällä hetkellä kun jeesus. Se pelastaa kovaa ja korkealta.

Ja en ole uskovainen enkä rokote vastainen.
Lähinnä vittuuntunut ja väsynyt koko paskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Älä ota jos oot epävarma. Enpä ottanu miekään. Ja sairastan possulenssua parhaillaan. Ja jäänen vielä henkiinki. Ainoa mikä on ollu kamalaa on väsymys. Kuume on pysyny siedettävänä, samoin muutki oireet. Mutta väsy on sitä luokaa että pissalla käyntiki pittää kuitata tunnin unilla.

Toisinpa on sitte tuolla minun miehellä, joka on normaalisti terveempi ko mitä mie, on paljon sairaampi nyt :D

Olen mieki saanu (varsinki täällä ) kuulla kuinka minun vauvalla on sydänvikoja ja skitsofreniaa ja ties mitä ko sairastan si:n enkä ottanu rokotetta. Paskat, kuka lupais ettei rokotteesta ois saanu samat riskit?

Mennään tällä sitte, kerta tauvin olen jo saanu. Aika turhakkeelta mokoma rokote tuntuu jos näin vähällä pääsen sairastelusta, ottaen huomioon mitä olen kuullu rokotettujen PIENIÄ oireiluja jotka on jatkunu viikkotolkulla...

Määrättiinkö sulle Tamiflu? Vai mitä lääkkeitä olet joutunut käyttämään?

Yhteistyössä