Mä en enää jaksa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
eipä käy kateeks. eikä oo ikävä noita aikoja. synnytyksestä yli 3vuotta ja ristiliitos natisee edelleen, ei tule ikinä palautumaan, kaksi kylkiluuta tohjona raskauden takia, eli repesivät irti toisistaan, toista koitettiin korjata kun se törrötti eteenpäin se pää, ei ihan onnistunu, jonku aikaa kesti tikit ja sit leikkautuvat ruston läpi, oli aika kivulias tapahtuma..
synnytys ilman kivunlievitystä ja lähes kolmannenasteen repeämät. :saint:
Ei, meille ei tule kolmatta lasta ikinä.

Oooo, ymmärrän :whistle:

Mustakin tuntuu, että kylkiluut tai rintalasta lähtee kohta irti :|

Suonenvedoista... Eilen "olet mitä syöt"-ohjelmassa oli et ne johtuis B1-vitamiinin puutoksesta?!

Tämä ei sua yhtään lohduta mut mieli parani :)
Koko päivän ottanu taaperon kanssa yhteen ja hermot riekaleina mut en oo enää... :D
Voimia...

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ole hiljaa läski,täällä toinen sellainen :whistle:

Ei sulla ole enää kuin 10 viikkoa aikaa,kyllä sen nyt aina jokainen kestää ;) :xmas:

Sä olet vähemmän läski ku minä!!!! Saatana sentään! |O :xmas:

Sanonko suoraan!
Haista v***u |O :headwall: :kieh:

+18kg

+15kg ja mulla oli lähtöpaino korkeempi ku sulla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Myös raskaana:
Minulla on kanssa ollut vaikeata nukkua (levottomat jalat), mutta kun aloitin rautatablettien ottamisen niin tuntuu että siinä samassa nukkuminen helpottui tosi paljon. Minullakaan ei pahin mahdollinen raskaus, tiedän että monella (ja ilmeisesti sinullakin) on ollut paljon vaikeampaa, silti on välillä tuntunut että minä en yksinkertaisesti kestä synnytykseen asti, että pää hajoaa kun väsyttää kamalasti muttei millään pysty nukkumaan kun ei pysty levottomien jalkojen kanssa pysymään sen vertaa paikoillaan.. Toivon sinulle kuitenkin jaksamisia:)

Kiitos! :flower: Mä menen tänään hakemaan apteekista jo kolmatta eri rautavalmistetta, kun ekat tuli kaaressa pihalle kera kouristavien kipujen, nää toiset ei nosta hB:tä mihkään, ja... Koitetaan nyt sit näitä.

Niin ja alapää on nyt niin hellänä,kun olisi ollut koko viikon jossain panoreissulla |O :headwall:

Au, miks? :( SE mulla on vielä kunnossa, EHKÄ. Ainakaan sinne ei satu. Tosin, en mä sitä nähnyt ole enää moneen aikaan... :kieh:

No se vaan välillä puutuu..?
Ei se jokapäivästä onneksi ole =)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Suonenvedoista... Eilen "olet mitä syöt"-ohjelmassa oli et ne johtuis B1-vitamiinin puutoksesta?!

Tämä ei sua yhtään lohduta mut mieli parani :)
Koko päivän ottanu taaperon kanssa yhteen ja hermot riekaleina mut en oo enää... :D
Voimia...

Noista on niin montaa teoriaa, että tiedä sitten. Kyllä mä ihmettelen, jos mulla joku puutostila on, kun purkista menee niin paljon tavaraa alas. No vitamiinit + lisämagnesiumit, mutta... Pitäis tulla kaikkea.

Mulla vasta rv24 ja kiloja jo 10 ja alaselkä ihan tohjona.."enää" 16 viikkoa ja sitkin saa taas tietty ilman puudutuksia puskea sen maailmaan..huudon kera

Mulle kävi tosi hyvin, kun en paukahtanut enää toista kertaa paksuksi. Nyt se ei ole biologisesti mahdollista (kohdunpoisto). Valitettavasti jäi kauan ja hartaasti toivomani tytär saamatta, mutta parempi se on yksi poika kuin ei lasta ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei käy kateeks suakaan:
Mulla vasta rv24 ja kiloja jo 10 ja alaselkä ihan tohjona.."enää" 16 viikkoa ja sitkin saa taas tietty ilman puudutuksia puskea sen maailmaan..huudon kera

Kraah. Tsemppiä sinnekin! Mä menen sektioon, ja vaikka siinä kestää se toipuminen pienen ikuisuuden, niin mä odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa...!

Kraah. Tsemppiä sinnekin! Mä menen sektioon, ja vaikka siinä kestää se toipuminen pienen ikuisuuden, niin mä odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa...!

Ei se välttämättä kestä.. Mä koitiuduin kolmannen sektion jälkeen jo toisena päivänä sektiosta ja olin kuin en leikkauksessa olisi ollutkaan.:) Nyt on 5 vko leikkauksesta ja haavakin on jo aika haalea. tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Voih,muistan..
Vielä on tuoreessa muistissa viime syksyltä.
Onneks tietää ettei enää oo mikään pakko...

Mä en kans oikeesti... hitto kun nää muistais silleen ELÄVÄSTI nää olotilat aina, kun alkaa miettiä, että oispa semmonen nyytti mukava...

tee seuraavalla kerralla haku itsestäs täällä. Jospa tää sun aloitukses lävähtäis vasten kasvoja ja muistuttais tarpeeks elävästi, että mitä se vauvan odottaminen olikaan ;)

Mäki oon jo omaa hulluuttani viidettä kertaa raskaana. Jos ois ollu vaihtoehto et joku muu kantais meidän vauvan 9 kk, olisin varmaan päätynyt siihen vaihtoehtoon. Mut pakko se on hyvän eteen kärsiä, ei siitä pääse yli eikä ympäri kiertämälläkään |O

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
mulla samat toiveet mutta viikkoja on vasta 28....mut maha se vaan kasvaa sellasella vauhdilla, et huhuhu.....

Tsemppiä...! Ei oo herkkua, ei |O

mulle toimi noihin kinttuihin magnesium....nyt siis syön raskausmonivitamiinia (multi tabs) koska nuo rauta valmisteet aiheuttavat kovan vatsan ja tuossa valmisteessa on rautaa mutta ei aiheuta ummetusta yms.

Mitä rautalääkkeitä oot ap ennen syöny?
Ootko maltoferiä kokeillut?

Eka Obsidania, ja se oli jotain ihan järkyttävää. Sitte Elivo. Ja nyt haen juurikin tota Maltoferiä.

Toi maltofer voi olla just hyvä,kallis se vaan on,mutta jos yhtään se auttaa sua,niin kyllä sen mielellään maksaa =)

Mä meinasin jo vaihtaa obsidanin tohon,mut sitten hemppa lähtikin nousuun.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:

Ei se välttämättä kestä.. Mä koitiuduin kolmannen sektion jälkeen jo toisena päivänä sektiosta ja olin kuin en leikkauksessa olisi ollutkaan.:) Nyt on 5 vko leikkauksesta ja haavakin on jo aika haalea. tsemppiä!

Miten sä niin nopeesti pääsit?? Mut vasta nostettiin seuraavana päivänä jalkeille ja sanottiin, että ainakin 5vrk vielä tarvii olla. Siis toisella kerralla...

Mutta kiitoksia! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Heitä se masu miulle, voin olla raskaana siun puolesta. :D
Kun vaan joku muu hoitais sit synnytyksen (itellä menneet enempi tai vähempi päin p.ersettä :snotty: )

Tuuski hakemaan! Se ois luksusta :D Ei mustakaan oo synnyttäjäksi, mutta onneks meillä on sairaalahenkilökuntaa sitä varten :saint:

Mul on viikkoja 31+3 mut mul ei ole tollaisa vaivoja mut pissatulehduksia senkin edestä, oon kärsiny niistä jo joulukuusta asti ja antibioottia antibiootin perään ja mikään ei tehoa ja viel kaiken lisäksi hiiva melkein koko ajan ja mies senkun kiittelee!!!! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja!:
Mul on viikkoja 31+3 mut mul ei ole tollaisa vaivoja mut pissatulehduksia senkin edestä, oon kärsiny niistä jo joulukuusta asti ja antibioottia antibiootin perään ja mikään ei tehoa ja viel kaiken lisäksi hiiva melkein koko ajan ja mies senkun kiittelee!!!! ;)

HEI! Mulla oli kans pissiksiä tossa putkeen tammikuuhun asti |O On muuten suhteellisen v-mäinen kierre... jaksamista!

Juu on eilen loppu taas antibiootti ja mitää vaikutusta ei ole ja tänää hain taas kuurin hiiivaan ja supistelee mikä kuulema johtuu lääkärin mielestä pissatulehduksista mut silti ei saa viel synnyttää....

Yhteistyössä