Mä en enää kestä olla äiti, mä oon epäonnistunut, väsynyt, kyllästynyt ja kärttyinen paska mutsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäonnistuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tätä meidän maata vaivaa kun suurimman osan tänkin palstan annista on se että omien lapsien kanssa on hirveää olla.. Ihan kauheeta lukea tämmösiä kun omassa masussa kasvaa pieni ihminen...En voi kyllä muuta kun mietttiä et mikä teidän elämässä on mennyt pieleen vai onko kaikkien perheiden elämä tälläistä? kannattaako siihen rueta asennoitumaan jo nyt että vähintään seuraavat 7 vuotta on aivan p*rseestä?

Ei mulla ainakaan yhden kanssa tullut noita fiiliksia, esikoisen vauva-ajasta nautin enemmän kuin mistää muusta elämässäni aiemmin tai sen jälkeen.

Mutta usko pois, lasten hoitaminen on raskasta duunia ja siitä tarvitsisi lepoa kuten mistä tahansa työstä. Mutta sitä on tosi vaikea saada, jos ei ole ollut onnekas mummojen suhteen.. Monissa muissa maissa on kaikille jo pienestä saakka ilmaiset leikkikoulut, jossa saa olla puoli päivää. Mutta suomessa kotiäiti on vähän lainsuojaton, mies ei voi koskaan olla pois, ei vaikka vaimo olisi oksennustaudissa, ja lisäksi arvostuksen ja rahan puute kiusaa suomessa kotiäitejä. Se saa mielen matalaksi.

Peesiä tähän! Itsekin neljää lasta hoitaessa menee kyllä mehut aika totaalisesti. Kun ei ole taukoja tässä työssä oikein ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä tuli ihan huippu ketju, kiitos kaikille, pidetään ylhäällä ja tuuletetaan! Isi jatkaa mäenlaskua tuolla pihalla lasten kanssa ja mä alan tehdä ruokaa... HUOMATTAVASTI paremmalla mielellä, koska nyt tiedän etten ryve täällä ihan yksin :).

Ja sitte kun miettii kuinka paljon huonommin sun asiat vois olla!Olisit yksin sen katraas kanssa jne..

Arvatkaas mitä ,on ne ainakin kotona , muksut nimittäin , tulee sekin aika kun mietitte että mitähän olis pitäny tehä toisin, jos ne on muuten kunnollisia , ei ne välttämättä kerkee poikkeilla, no eihän sitä itsekkään kerinny kun oli niin kauheesti hommaa muksujen kanssa. Ymmärsikö kukaan ? Kaikella on aikansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis tällä hetkellä mun suurin haave olisi herätä YKSIN kotona, hiljaisessa talossa, juoda kahvit ja syödä aamupala YKSIN, jonka jälkeen menisin takaisin sänkyyn ja katsoisin jonkun hyvän leffan YKSIN Tän lisäks haluaisin ton isännän kanssa maata yhden vuorokauden jonkun hotellin sviitissä niin että kaikki kannettais eteen eikä tarttis ahteria nostaa minnekään muualle kuin sviitin poreammeeseen. Ja juuri toihan tässä huvittaa että kohta noi tyypit on isoja ja sit itketään voi voi kun ne oli NIIN ihania silloin pienenä :D. Näinhän se menee :D.

Tämä on niiiiiiin kuin mun näppikseltä! Etenkin tuo, että jos pääsis miehen kanssa jonnekin vain olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja epäonnistuja:
Mä en kuulkaa siskot oikeesti enää kestä. En yhtäkään aikaista aamua, en yhtäkään katkonaista yötä, en yhtäkään pyyhittävää pyllyä, en kauppalistojen suunnittelua, lakanoiden vaihtoa, siivoamista, ruoan laittoa, en nirsoja lapsia, en tappeluita, en ainaista sekasortoa ja kaaosta, pyykkivuorta, sitä että lapset pitää ruokkia 5 kertaa päivässä, sitä ettei mulla ole enää mitään omaa. En saatana pääse edes paskalle rauhassa. Pää hajoaa!!!!!!!!!!!!!

Ja joo niille jotka sanoo että mene töihin: olen puoli vuotta etsinyt töitä, mulla on kaksi ammattia enkä kelpaa edes liukuhihnalle eineksiä pakkaamaan. Ja nuo edellämainitut kotihommat ei mihinkään katoa >:/.

Tekisi mieli nostaa luottoa tilille ja kadota pariksi päiväksi.

siis tää on just niinku mun suusta. paitsi et mul ei ole ammattia ja mä en ole hakenu mihinkää töihi.

Yhteistyössä