Mä en enää kestä tätä loppuraskautta :( valivalivalivali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 36 ja risat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 36 ja risat

Vieras
En pysty nukkumaan, joka paikkaan sattuu kun menen pitkälleni. Selkärankani on kuin korkkiruuvi. Haluaisin niin kovasti maata selälläni, mutta vauva painaa sisuskaluja. En yksinkertaisesti pysty makaamaan enää kyljelläni. Selkäni ei kestä. Jos en saa nukuttua niin en yksinkertaisesti jaksa synnyttää.

Kävely on hidasta hankalaa ja kivuliasta.. Vauvan pää painaa alhaalla ja vihlovia piikkejä saan toisinaan. Olen niin helvetin iso ja kömpelö. Koko nainen yhtä valtavaa mahaa joka vyöryy eteenpäin

Pää niskat ja hartiat jumissa ettei voi edes päätä kääntää... :( Jatkuvasti jano ja pissattaa. Sitten kun lyllerrät vessaan niin nopeasti kuin pääset niin tulee pikkuinen tippa. Puolen tunnin päästä uudestaan

Tänään menen uimaan josko vedessä olisi helpompi olla. Siellä on myös hierovia suihkuja, toivon että ne auttais.

no ollaan onnellisia et se on kumminkin pian ohitse, itel reisis jatkuvasti menkka kipuja, en saa nukuttua ja jano on kova, josta seuraa vessas ravaamista.

t. 36+3 :)

Oivoi, muistan tuon ajan. Toisaalta, uudet ongelmat ne tuli koliikkivauvan muodossa raskauden päätyttyä :P nyt meinaa selkä katketa kanniskelusta ja omaa rauhaa ei ole.

juup kuvittele mitä tuo on sitten rv 38,39,40,41... tiedän ei lohduta :D ite sain samoista vaivoista kärsiä tuonne rv 41 asti. mutta nyt kun on tuo pieni huutava kakka kone ulkona on myös turvotukset hävinny,paineen tunteet,kovat potkut kylkiluihin yms yms yms yms et kyl se helpottaa aika nopeesti ihan parissa päivässä kun pikkunen on tullu ulos ! :) j sit ku näät se pikkusen niin kyllä siinä tajuaa että oli se kaikki kärsimys sen arvosta

Täällä jo 40 + 4 eikä loppua vaan näy, ja samat vaivat vaivaa edelleen, rennitä kuluu.... Ajattelin ettei kroppani jaksa käynnistää synnytystä juuri sen takia kun olen kokoajan niin väsynyt. Aamulla väsyneenpi kuin illalla nukkumaan mennessä.

Tsemppiä! Muistan nuo ajat ja mulla pahinta oli turvotus.. Aamuisin taivuttelin varovasti sormi kerrallaan kädet nyrkkiin kun sormetkin oli turvoksissa kuin kabanossit. Vihkisormuksen tajusin ottaa onneksi pois rv 35 ja sekin viime hetkillä kun äitiyspakkauksen liukkaria oli pakko käyttää apuna :D
Odotan kauhulla mitä tuleman pitää rv 30 jälkeen kun esikoinen on nyt 1 v 3 kk.. Miten jaksan nostella häntä, jos kroppa on kauheassa kunnossa.. Nyt menossa rv 27+5 ja olo on vielä suht siedettävä ja jaksan touhuta. Mitä nyt öisin saatan valvoa ilman syytä pari kolme tuntia... Sitten seuraavan päivän olen kuin zombie.

Yhteistyössä