Mä en enää kestää mun sisko, se pisti äitiä itkemään myös.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Koska mä en auttaa hänelle, niin kuin hän halua, se soiti sitten mun äidille ja haukkui hänetkin. Olen kyllä shokissa taas. Kun mun äidille itku tuli.

[QUOTE="vieras";25728810]tiesittekö että voi käydä töissäkin että saa rahaa?[/QUOTE]

mä sanoin ette ole pelkästään rahasta kysee, mä joskus lupasin että autan sille, mutta kun hän aloiti vaatia minusta enemmän ja enemmän. Että mun oli pakko sanoa että ei enää. Nyt hän hermostunut mulle. Vaikka mä en ollut hänen kanssa tekemisessä jo kauan, kun se haukui aina mun elämän tyyli ja mua jopa horoksi ja nyt yhtäkkiä mun apu kelpasi, mutta kun en halua tai en voi auta ihan sillä tavalla kun hän pyytä taas pitää kuunnella miten paska olen

[QUOTE="Vieras";25728906]Katkaiseoö vaan välisi tuollaiseen ahneeseen roskaväkeen joka ei halua itse hankkia omaga toimeentuloaan.[/QUOTE]

en haluakaan enää olla yhteydessä, enkä ollut kuukauden verran, siks se haukkuin äitiä

Ilmeisesti hänkin on venäläinen, vai kuinka. Oman kokemukseni mukaan venäläiset ovat niin tuon rahan perään, että ovat valmiita myymään vaikka äitinsä, kun vain sopiva summa tarjotaan. Varoittele vain äitipoloasi, ettei päädy mustanpörssin elinluvutus-listalle tai vastaavalle, kun on siskosi suututtanut.

[QUOTE="vieras";25728941]Ehdota siskollesi, että hän tulisi Suomeen (ellei ole jo) ja yrittäisi etsiä itselleen varakkaan puolison :) Problem solved.[/QUOTE]

ei hän täällä halua asua, eikä ole vain ja rahasta kysee, sanoin jo

Ilmeisesti hänkin on venäläinen, vai kuinka. Oman kokemukseni mukaan venäläiset ovat niin tuon rahan perään, että ovat valmiita myymään vaikka äitinsä, kun vain sopiva summa tarjotaan. Varoittele vain äitipoloasi, ettei päädy mustanpörssin elinluvutus-listalle tai vastaavalle, kun on siskosi suututtanut.

venäjän kielinen, mutta meistä kukaan ei ole venäläinen. Sekä mitä paska puhee, että venäläiset voivat myydä oma äitiä rahasta. ehkä sun pitää venäläisetn kans vähän asua, että tiedät, tämä on vaan niin paska puhee. Kusipäitä löytyy muista joka maasta

venäjän kielinen, mutta meistä kukaan ei ole venäläinen. Sekä mitä paska puhee, että venäläiset voivat myydä oma äitiä rahasta. ehkä sun pitää venäläisetn kans vähän asua, että tiedät, tämä on vaan niin paska puhee. Kusipäitä löytyy muista joka maasta

Meillä päin kyllä venäläisiä sanotaan venakoiksi, joten nimesi on siinä suhteessa sitten harhaanjohtava. Ja olen sen verran paljon joutunut ikäväkseni olemaan venäläisten kanssa tekemisissä, että tiedän tasan tarkkaan, miten heillä raha on tärkeintä ja sen eteen voidaan kieroilla tai tehdä ihan mitä tahansa.

Meillä päin kyllä venäläisiä sanotaan venakoiksi, joten nimesi on siinä suhteessa sitten harhaanjohtava. Ja olen sen verran paljon joutunut ikäväkseni olemaan venäläisten kanssa tekemisissä, että tiedän tasan tarkkaan, miten heillä raha on tärkeintä ja sen eteen voidaan kieroilla tai tehdä ihan mitä tahansa.

Olen joutun minäkin venäläisten kanssa ikäväkseni olemaan, mutta myös suomalaisten kanssa. Ei se kansa ihmisä muuta, paskoja ihmisiä joka maassa ja joka paikassa

[QUOTE="vieras";25729020]No mitä muuta se haluaa kuin rahaa? Sun vanhat vaatteet vai miehen?[/QUOTE]

ei hän ikinä keneltä ota vanhoja vaateita.... mä en alua koko jutun täällä kertoa, mistä kaikki alkoi

Yhteistyössä