Mitä mun siskoa vaiva?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut ihmiset on vaan sellaisia. Aina ruikuttamassa, kerjäämässä apua, ja inisevät kun kukaan ei koskaan auta & kaikki on niin itsekkäitä, vaikka tosiasiassa heitä on autettu enemmän kuin keskivertoihmistä ikinä. Laiskoja paskiaisia ovat, eivät jaksa ottaa mitään vastuuta omasta elämästään, tai auttaa muita, mutta heitä pitäisi jaksaa auttaa tauotta ja vastineetta.

Mur :D

Olipas tarkka kuvaus venakosta! Hyvä Anatolia!

Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä;26027253:
Olipas tarkka kuvaus venakosta! Hyvä Anatolia!
Venakko ei mielestäni ole tuollainen ollenkaan :)
Käsittääkseni hän on aika avokätinen esim. ystäviään kohtaan, ja haluaisi auttaa äitiään jos tämä suostuisi ottamaan apua vastaan.

Venakko ei mielestäni ole tuollainen ollenkaan :)
Käsittääkseni hän on aika avokätinen esim. ystäviään kohtaan, ja haluaisi auttaa äitiään jos tämä suostuisi ottamaan apua vastaan.

Juuri samanlaisen kuvan olen minäkin Venakosta saanut!
En epäile hetkeäkään, että hän ei pulassa olevaa lähimmäistään auttaisi, enkä tarkoita tällä välttämättä rahallista apua.

Just, pakko mun kirjoittaa. Nyt hänen mies läheti mulle pitkääää sms ja haukkui mua:D. Mä soitin äidille puhuimme pitkään heistä, ei äiti ees halua olla tekemisessä enää heidän kanssa, kun hänetkin haukuttiin ihan mun takia:O

Oletko sä koskaan kysynyt sun siskolta itseltään mikä häntä vaivaa? Sano hänelle ettei ota enää yhteyttä jos ei osaa muuta kuin haukkua. Voit myös uhata poliisilla.

Siskollasi on varmaan ollut aika toisenlainen elämä kuin sinulla, syntynyt Neuvostoliitossa teiniäidille. Ja ehkä hänellä paljon ennakkoluuloja strippauksen suhteen.
Surullista, kun perheen sisällä on tilanne, että pitää pistää välit poikki, mutta välillä niin käy.

Yhteistyössä