Mä en enää kestää nää puhelimyyjät! Mistä he saavat mun puh. nro?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
3 kerta 2vkon aikana jo ostin jotain superkapseleita, joku uus omega 3 ja liitynyt itseä dvd clubiin, vaikka en halua, nyt tänään aamullakin jo 2 kerta sain soitto taas jostain, että oli jo pakko laita luurin kiinni. Mistä ne ota mun numero, kun saan päivittäin soito:O. Vai menekö se niin jos kerran ostaa, niin sana leviä että hehe toi tyhmää ostaa

[QUOTE="vieras";25707450]Tiedän minäkin sun numerosi. En vaan tee sillä mitään, mutta helppo yleensäkin on saada.[/QUOTE]
et voi tietä, kun se on salainen:)

eri puhelinmyyntifirmat "kauppaa" toisilleen asiakkaiden puhelinnumeroita,tee markkinointiesto niin eivät soittele..itse olen tehnyt sellasen jonkun 14 v sitten ja satunnaisesti kerran vuoteen joku soittaa..

Salaisen numeron kyllä saavat käsiinsä. Näin selittivät mulle asiakaspalvelusta, joten laitettiin sen salaisen numeron lisäksi markkinointikielto ei ole enää soitelleet.

[QUOTE="vieras";25707479]Salaisen numeron kyllä saavat käsiinsä. Näin selittivät mulle asiakaspalvelusta, joten laitettiin sen salaisen numeron lisäksi markkinointikielto ei ole enää soitelleet.[/QUOTE]

kiitos:) mä laitan sellainen, jos oikeasti saa, kun ärsyttää kun ne soita kokoajan

[QUOTE="vieras";25707520]Ei meinaa mitään.[/QUOTE]

Meinaa se. Silloin sitä ei saa luovuttaa eteenpäin tai löytyä hakemistoista. Mutta toki ne myyjät saa sen numeron ja kauppaa sitä eteenpäin, jos on joskus ostanu jotain ja laittanut numeronsa.
Mulla on tuo kielto päällä ja jos tilaan jotain, joko en laita numeroa tai jos on pakko, niin kiellän markkinoinnin tietojen perusteella, semmoinen valinta yleensä tilauslomakkeissa on.

Yks juttu on se, että kieltää väestörekisteristä omien tietojen luovutuksen. Se auttaa jatkossa sitten, kun myyjät ei saa sun tietoja sieltä, vaikkei kieltoa oo päälläkään.

Tietojen luovutuksen kieltäminen - Väestörekisterikeskus

Mää muistaakseni tein jostain tietojenluovutus kiellon, mut silti ne mulkvistit on jostain kaivannu mun numeron ja nyt kokoajan pirisee. En jaxa kuunnel niide jankkaamista, ja oonki vaa että juu ei kiitos, moimoi ja luuri kii

eri puhelinmyyntifirmat "kauppaa" toisilleen asiakkaiden puhelinnumeroita,tee markkinointiesto niin eivät soittele..itse olen tehnyt sellasen jonkun 14 v sitten ja satunnaisesti kerran vuoteen joku soittaa..

Näin juuri. Jos olen saanut joltain puhelinmyyjältä puhelua, olen pyytänyt poistamaan numeroni välittömästi tiedostoista. Olen myös sanonut, että on markkinointikielto tms., millä nimellä se nyt kulkeekaan, ja johan on tullut anteeksipyyntöjä :)

Viimeksi muokattu: