Mä en enään ikinä "toivo", että vauva potkis vähemmän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Tai eihän sitä kukaan toivo, en nyt keksinyt muutakaan sanaa..mutta joskus ehkä aattelee kun toisella on oikein rajut treenit mahassa päällä, et kun sais nukkua. Ja nyt oli viikonloppuna ihan kauhee vuorokausi, kun vaavi ei potkinut kun pari hassua kertaa ja ihan hiljaa :/ mä olin jo ihan sekoomassa, kun sit alko kuitenkin lauantai-iltana kunnolla potkuileen taas..
Kauheeta sellanen :|

Tiedän tunteen :hug: ..ja sit kun raskaana ollessa viel luin niitä kamalia juttuja, niin en tosiaan halunnut että vauva potkis vähemmän vaikka välillä tuntui että tulee jalka mahanahkan läpi.

Ja sitten kun alat miettimään että onkohan se nyt liikkunut, ja alat oikein odottamaan niitä potkuja, niin just sillon kaveri päättää vetää vähän pidemmät unet eikä liikahdakaan tuntikausiin...

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ja sitten kun alat miettimään että onkohan se nyt liikkunut, ja alat oikein odottamaan niitä potkuja, niin just sillon kaveri päättää vetää vähän pidemmät unet eikä liikahdakaan tuntikausiin...

Sekin vielä.. :/

Joskus aikoinani en tuntenut liikkeitä, aloitin liikelaskennan ja lähtö sairaalaan tuli. Käyrässä olin, liikkeet kyllä löyty, mutta löyty myös kivuttomia supistuksia ja olin auennu 4 cm, siinä vaiheessa 20 rv. Sisälle osastolla jäätiin ja tippana sitten supistuksen estolääkkeitä. Viimesimpänä raskaus aikana kävi jälleen niin etten tuntenut liikkeitä, sillon ei ollut onnellinen loppu, vauva oli kuollut )=

Alkuperäinen kirjoittaja nita:
Joskus aikoinani en tuntenut liikkeitä, aloitin liikelaskennan ja lähtö sairaalaan tuli. Käyrässä olin, liikkeet kyllä löyty, mutta löyty myös kivuttomia supistuksia ja olin auennu 4 cm, siinä vaiheessa 20 rv. Sisälle osastolla jäätiin ja tippana sitten supistuksen estolääkkeitä. Viimesimpänä raskaus aikana kävi jälleen niin etten tuntenut liikkeitä, sillon ei ollut onnellinen loppu, vauva oli kuollut )=

:/ :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En minäkään. nUtin niistä täysinsiemauksin, vaikkakin liikkeet alkavat olla tässä vaiheessa jo melkoisen tuskallisia. :D

Muuten, piti kysymäni että onko jo kovasti perhosia Umpparin lisäks mahassa :D

Yhteistyössä