Mä en halua olla vainoharhainen mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takuuharmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

takuuharmaa

Vieras
Mitä ajattelisit, jos miehesi, joka tähän mennessä on aina tyytynyt siihen että sinä ajat koneella hänen hiukset lyhyeemmiksi, miehesi joka on aina ollut sitä mieltä että hiustenvärjääminen ja parturissa käynti on suurin piirtein homojen hommaa, onkin yhtäkkiä alkanut käymään kerran kuussa parturissa ja värjää ja laittaa hiuksiaan viimeisen päälle?

Samainen mies on yhtäkkiä alkanut harrastamaan lenkkeilyä joka ilta. Lähtee kotona lenkkivaatteet päällä, autolla kylläkin, ja tulee kotiin parin tunnin päästä.

Miehellesi tulee myös epäsäännöllisen säännöllisesti puheluita joita hän menee puhumaan toiseen huoneeseen tai ulos. Sekä on jäänyt jo muutaman kerran siitä kiinni että lähettää tekstareita (miehesi olisi aikaisemmin vannonut ettei koskaan niitä lähetä koska ovat turhia, mm ei ole sulle koskaan 7 vuoden suhteen aikana ainuttakaan tekstaria laittanut).

:|

Nuo tekstarijutut on epäilyttäviä mun mielestä.

Ulkonäöstä huolehtiminen ei...jossain vaiheessa kun monelle meistä selviää se karu totuus, että emme pysy nuorekkaina jos emme huolehdi itsestämme.

Mutta kun nuo kertomasi jutut laskee yhteen, niin kyllä mua epäilyttäisi. Ehkä me ollaan sitten molemmat vainoharhaisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Onko se edes hikinen kun tulee lenkiltä? :saint:

On. Kerran ihmettelin, että miksi pitää autolla lähteä niin kertoi että toisella puolella kaupunkia on niin mahtava pururata jolla voi metsän keskellä juosta ja selitti siitä vaikka kuinka kauan. Ei halua juosta täällä talojen välissä :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Onko se edes hikinen kun tulee lenkiltä? :saint:

On. Kerran ihmettelin, että miksi pitää autolla lähteä niin kertoi että toisella puolella kaupunkia on niin mahtava pururata jolla voi metsän keskellä juosta ja selitti siitä vaikka kuinka kauan. Ei halua juosta täällä talojen välissä :/

Lähe messiin joku kerta

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Nuo tekstarijutut on epäilyttäviä mun mielestä.

Ulkonäöstä huolehtiminen ei...jossain vaiheessa kun monelle meistä selviää se karu totuus, että emme pysy nuorekkaina jos emme huolehdi itsestämme.

Mutta kun nuo kertomasi jutut laskee yhteen, niin kyllä mua epäilyttäisi. Ehkä me ollaan sitten molemmat vainoharhaisia :D

Juurikin tuo kun laskee ne kaikki yhteen :/ Ei mua yksi yksittäinen vielä, mutta jotenkin tuli vaan sellainen tunne. Huoh, mitähän sitä nyt tekisi? Puhelimen tarkistin jo eikä siellä ollut mitään epäillyttävää. Epätoivoista, tiedän. Soitetut puhelut ja lähetetyt viestit kaikki näkyi eikä yksikään ollut "epäillyttävä". Tosin, se puhelin on mieheni työpuhelin joten siellä on numeroita useampi sata varmaan enkä mä todellakaan tunne jokaista Perttiä mitä siellä on :|

Ens kerralla kun tiedät että se on ehkä lähdössä lenkille niin puet valmiiksi treenikuteet päälle ja kun se on menossa niin sanot että tuutkin mukaan, tuskin kehtaa kieltää sua tulemasta eikä voi ilmoittaa hoidolleenkaan miksi ei tullut. sitten näet miten se kiemurtelee.

Ratsian kannalla minäkin olen, mene sinne pururadalle jos asia mietityttää. Täällä kaikki pururadat on hiihtolatuina niin jos siellä on varta vasten lenkkeilyyn tarkoitettu rata niin onhan se kiva mennä sinne, jos on puhtaat jauhot pussissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
katso puhelimesta Loki ja viestien vastaanottajat. Mä en itse ainakaan muista sitä tyhjentää vaikka lähetetyt tyhjentäisinkin.

Toi on muuten totta. Mäkään en usein muista. Ja epäilen (anteeks vaan kaikki palstan miehet) ettei mies olisi niin fiksu :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja takuuharmaa:
Mitä ajattelisit, jos miehesi, joka tähän mennessä on aina tyytynyt siihen että sinä ajat koneella hänen hiukset lyhyeemmiksi, miehesi joka on aina ollut sitä mieltä että hiustenvärjääminen ja parturissa käynti on suurin piirtein homojen hommaa, onkin yhtäkkiä alkanut käymään kerran kuussa parturissa ja värjää ja laittaa hiuksiaan viimeisen päälle?

Samainen mies on yhtäkkiä alkanut harrastamaan lenkkeilyä joka ilta. Lähtee kotona lenkkivaatteet päällä, autolla kylläkin, ja tulee kotiin parin tunnin päästä.

Miehellesi tulee myös epäsäännöllisen säännöllisesti puheluita joita hän menee puhumaan toiseen huoneeseen tai ulos. Sekä on jäänyt jo muutaman kerran siitä kiinni että lähettää tekstareita (miehesi olisi aikaisemmin vannonut ettei koskaan niitä lähetä koska ovat turhia, mm ei ole sulle koskaan 7 vuoden suhteen aikana ainuttakaan tekstaria laittanut).

Autolla lenkille???

:|