Mä en haluais että meillä käy vieraita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wiiwi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wiiwi"

Vieras
Olen jotenki kyllästyny vieraisiin ja huomena ois taas eräs tulossa. :/ Ehin jo sanoa että tule vaan, mutta nyt jo kaduttaa. Miten minä saan peruttua tämän kutsun?
Kun tuntuu että joka päivä on vieraita ja minä haluisin välillä olla vaan jotku rennot vaatteet päällä ja ettei tarvis keittiötä olla puunaamassa vieraskuntoon. Joskus se on kivaa että ihmisä käy, mutta ei nyt.

Laita vieraalle viestiä josko sopis joku toinen ajankohta. Ei sitä aina tarvi selitellä miksei tahdo ihmisiä jatkuvasti kotiinsa, mutta sano vaikka ettet ole oikeen hyvävointinen nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23789156:
Näin. Ja ystäville voi myös sanoa suoraan, että nyt väsyttää ja sopisiko jokin toinen päivä.

On tosiaan parempi sanoa todellinen syy, kuin ottaa vieraat väsyneinä vastaan. Ei ole kiva olla kylässä jos tuntuu, että lähtölaskenta alkoi jo ovesta sisään tullessa.

Mulla tapahtuu tätä tosi usein. Sillon kun sovitaan, että kyläillään, niin oon innoissani, mutta kun se ajankohta koittaa, ootan vieraita tympääntyneenä. Aina oon kuitenkin sitten vastaanottanut vieraat ja sitten tunnelma on ollutkin ihan kiva. Mutta jos susta tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä asia, niin kukaan ei voi tulla kotiisi, jollet sitä halua. Joten mielestäni voit perua vierailun esim sanomalla, että anteeksi, nyt onkin paha ajankohta, tulisitteko toiste. Tietysti täytyy miettiä sitä, että tuleeko sama tilanne eteen sitten myöhemminkin. Jos oletat, että tulee, niin paree hoitaa parin tunnin vierailu nyt alta pois. :)

Yhteistyössä