Mä en haluais olla näin kaunis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beauty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beauty

Vieras
Ei ole kivaa, kun miehet "rakastuu" niin helposti. Usein saan ihailevia katseita, monet pelkää jutella mulle kun naama on nätti. Vielä kun mulla on itseluottamustakin, ja sehän toki näkyy ulospäin. En kuitenkaan ole mikään ylpeä hanhi.
Ois kiva olla tavallisen näkönen.

Alkuperäinen kirjoittaja Isabella:
ei sille voi mitään että on syntynyt onnellisten tähtien alla. sun on otettava se voimavarana niinku mä!

Hmmm... miten sen voi ottaa voimavarana? Mä tahtoisin usein vaan olla tavis, enkä erottua joukosta...
Mitä hyvää siinä on että useat ihmiset näkee vaan sen ulkokuoren, ja luo sen pohjalta käsityksiä? Monet ajattelee et oon ylpee tyhjäpää, ja sit kun ne tutustuu niin ne pitää mua mukavana ihmisenä. Eipä vaan oo kiva kuulla jälkeenpäin minkä kuvan ne on musta saanu, ensivaikutelman perusteella...

Samantyylisiä kokemuksia täälläkin, tuntuu että miehet ei osaa olla normaalisti ja suulaammilta miehiltä tulee sitten myös suoria kommentteja ulkonäöstäni. En tykkää ollenkaan koska itsetuntoni ei ole todellakaan mikään hyvä. Joskus tietenkin imartelee, mutta useimmiten ei.

Mua taas ärsyttää lähinnä naisten asenne. Olen pitkä, laiha ja kaunis nainen ja musta tuntuu, että toiset naiset ovat jatkuvasti arvostelemassa ja haukkumassa mua ulkonäköni vuoksi :/ Se, että olen menestynyt ja tyylikäs ei oikeuta mollaamaan mua maan rakoon! Kateellisten panettelua, tiedän, mutta olisi ihan kiva tutustua vaikkapa lasten kaverien vanhempiin ilman, että heti jätetään ulkopuolelle vain pinnallisten asioiden vuoksi. Mä olen ihan mukava ihminen, en mikään tyhmä ja pinnallinen blondi :ashamed:

Ei se oo helppoa meillä taviksillakaan.
Saa olla häntäkärpäsiä häätämässä ja baarissa tullaan kilvan iskemään, kun luullaan tavallisen näköisen olevan 'helppo'. :/

No luulettekos rumalla olevan kovin ruusuista? Millaisen ennakkokuvan kuvittelette ihmisten saavan tyypistä, joka ei ole se kaunis tai tavis, vaan enemmänkin luotaantyöntävän näköinen? Varmaan on helppoa tutustua muihin juu. (Ja kännisillä miehillä on tietenkin oikeus tulla haukkumaan päin naamaa esim. baarissa. :( )

Älkää välittäkö. Iän mukana asia hoituu. Joko ongelma korjaantuu naaman rupsahduksella, tai se nuoren naisen "hyvä itsetunto" muuttuu todelliseksi karismaksi, joka ei pelota/suututa ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja lsla:
Mua taas ärsyttää lähinnä naisten asenne. Olen pitkä, laiha ja kaunis nainen ja musta tuntuu, että toiset naiset ovat jatkuvasti arvostelemassa ja haukkumassa mua ulkonäköni vuoksi :/ Se, että olen menestynyt ja tyylikäs ei oikeuta mollaamaan mua maan rakoon! Kateellisten panettelua, tiedän, mutta olisi ihan kiva tutustua vaikkapa lasten kaverien vanhempiin ilman, että heti jätetään ulkopuolelle vain pinnallisten asioiden vuoksi. Mä olen ihan mukava ihminen, en mikään tyhmä ja pinnallinen blondi :ashamed:

Mä olen aina joutunut ulos naisporukoista, tavalla tai toisella. Siihen sitten tottuu, että se on ihmisten yleisin käyttäytymistapa. Perättömillä juoruilla ei ole rajaa. Onneksi olen onnellinen mieheni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Beauty:
Ei ole kivaa, kun miehet "rakastuu" niin helposti. Usein saan ihailevia katseita, monet pelkää jutella mulle kun naama on nätti. Vielä kun mulla on itseluottamustakin, ja sehän toki näkyy ulospäin. En kuitenkaan ole mikään ylpeä hanhi.
Ois kiva olla tavallisen näkönen.

Onneksi tämä asia korjaantuu ajan myötä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Älkää välittäkö. Iän mukana asia hoituu. Joko ongelma korjaantuu naaman rupsahduksella, tai se nuoren naisen "hyvä itsetunto" muuttuu todelliseksi karismaksi, joka ei pelota/suututa ihmisiä.

No ei tuo tällä hetkellä lohduta. Olishan se kivaa voida nauttia elämästään kaikkina ikävuosina...

Yhteistyössä