Mä en ikinä enää muuta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Menee hermot :kieh: Koneelle pääsykin oli kova työn takana, ku koko makkari on täynnä laatikoita ja kone on täälä. Sänky on raahattu keittiöön ja sielä ollaan ny nukuttu pari yötä. Onneksi huomenna päästään muuttamaan \|O Kyllä ihminen voikin omistaa aivan mielettömät määrät tavaraa, kaikki muka pitää säästä... niitähän voi tarvita vielä joskus :headwall: Onneksi äiti lupas pojat ottaa tänään sinne yökylään ja tuo sitte huomenna, nii ei tarvi niiden takia stressata. Kuinka kauan kestää netti-liittymän siirto toiseen asuntoon? Meillä on nette ja oon aivan unohtanu siitä soittaa :kieh:

En muuta mäkään!!!.
Helmikuulla muutettiin tähän, ja voi luoja sitä tavaran määrää, mitä joku oli meille kerännyt!!!.

Ei riitä, että piti tyhjätä 7 huonetta, kun oli viä kahden auton talli täynnä tavaraa (autojahan sinne ei mahtunu aikoihin).

Tästä en lähe ku vanhainkotiin!!!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:03 Kotiorja kirjoitti:
En muuta mäkään!!!.
Helmikuulla muutettiin tähän, ja voi luoja sitä tavaran määrää, mitä joku oli meille kerännyt!!!.

Ei riitä, että piti tyhjätä 7 huonetta, kun oli viä kahden auton talli täynnä tavaraa (autojahan sinne ei mahtunu aikoihin).

:o No onneksi meillä on vähä pienempi kämppä :D Kyllä on outoa, ku kaikki pitää saastää, sit ehkä kymmenen vuoden päästä voi heittää käyttämättömän tavaran pois \|O No onneksi on kaikki muut paitsi vaatekaapit tyhjänä. Laitellaan ne sitte tänään poikien kans. Pojat on ollu tosi onnessaan, ku oon antanu niille välillä jotain TOSI tärkeetä hommaa. Ne on pakannu kattilat ja tyhjentäny keittiön laatikoita, sitte ne on ollu niin ylpeitä ittestään, ku ovat olleet äitin apulaisia :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:09 MissMaisa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:03 Kotiorja kirjoitti:
En muuta mäkään!!!.

:o No onneksi meillä on vähä pienempi kämppä :D Kyllä on outoa, ku kaikki pitää saastää, sit ehkä kymmenen vuoden päästä voi heittää käyttämättömän tavaran pois \|O No onneksi on kaikki muut paitsi vaatekaapit tyhjänä. Laitellaan ne sitte tänään poikien kans. Pojat on ollu tosi onnessaan, ku oon antanu niille välillä jotain TOSI tärkeetä hommaa. Ne on pakannu kattilat ja tyhjentäny keittiön laatikoita, sitte ne on ollu niin ylpeitä ittestään, ku ovat olleet äitin apulaisia :heart:

Meillä on kans ukko selanen jemmari, että mitään ei saa pois heittää!!!.
Mun täytyy aina tehä inventaaria sillon, kun se ei oo kotona, muuten se kerää talteen kaiken, minkä mä heittäsin pois :) .

Mä taas oon vähä semmonen, että säästän kaikki päiväkirjatkin vuodelta kivi ja miekka :ashamed: Sitte on vaatetta jota en oo käyttäny yläasteen jälkeen... Nyt tosin laitoin aika paljon pelastusarmeijan kirpparille, tuli vähä enemmän tilaa kaappeihin :)

mä teen aina ton saman pyhän valan kun muutan...ja nyt ois taas muutto eessä :D .on siinä se hyvä puoli (mun kohalla) että pääsee siitä turhasta roinasta eroon (että saa taas tilaa uudelle turhalle roinalle B) )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:35 sisar puoliQ kirjoitti:
mä teen aina ton saman pyhän valan kun muutan...ja nyt ois taas muutto eessä :D .on siinä se hyvä puoli (mun kohalla) että pääsee siitä turhasta roinasta eroon (että saa taas tilaa uudelle turhalle roinalle B) )
Niinpä, ku heittää vahoja romuja pois, nii miettii heti, että nyt on tilaa taas uudelle tavaralle ja taas on kaapissa yhtä paljo roinaa. Kai sitä saa kohta vuokrata jonku hallin tavaroilleen :ashamed:

Mä taas tykkään muuttaa ja vaihtaa maisemaa usein. Näin vuokra-asujana se on vielä suht helppoa. En säästä mitään ylimääräistä koskaan ja muutossa ne vähätkin rojut löytää tiensä roskiin tai kierrätykseen. On aina ihanaa päästä suunnittelemaan uuden asunnon sisustusta ja järjestellä tavaroita paikoilleen. Meillä muutto 2kk kuluttua, ollaan nykyisessä asuttu 2 vuotta joka on tuntunut ikuisuudelta. Saas kyllä nähdä mitä sitten kun tämä lapsiluku tästä kasvaa, voi olla että muuttohalukkuus nuukahtaa :)

Muutettiin kuun vaihteessa ja voi sitä tavaran määrää :o vieläkin on osa laatikoissa. :) mut kivaahan se oli päästä sisustamaan omaa kotia.
Joissain nettiliittymissähän saattaa mennä kuukaisi et ne siirtyy, soitin silloin hyvissä ajoin niin meillä toimi heti kun oltiin muutettu. :)

Yhteistyössä