Mä en ikinä opi :( (huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millipide

Vieras
Miksi huudan sieltä yhtään mitään kun lähes aina petyn tuotteeseen :(

Huusin kivan merkkipeiton jonka kunnoksi oli määritelty hyvä, no nyt sitten tuli ja peitossa tahroja...vaikea pestä kun ei mene normaaliin koneeseen ja kangas on parista kohtaa hieman rikki.. ärsyttää..kauhea vaiva että saa sen pestyä, korjata sitä ei voi eikä siihe nyt maailma kaadukaan...

Miten asiasta ilmaisen myyjälle etten ollut tyytyväinen, hinnan alennuksen jälkeen voisin antaa positiivisen...nyt ei kyllä tee mieli kun neukku ... maksoin peitosta saman verran kun uuden saisi jostain ellokselta.

Itse en myisi likaista tuotetta kuin ihan vahingossa. Onko se yleistäkin??

Jos se on rikki eikä siitä ole mainintaa niin negaa annat jos ei suostu purkamaan kauppaa tai antamaan rahaa takaisin. Ite sain rikkinäisen haalarin vaikka piti olla ihan "ykköspuvuksi" kelpaava, maksoi kyllä melkeen koko summan takasin. Meneehän se tossa pihalla sentään...

Mäkin sain kerran "uutuuttaan jäykän" Marimekon Jokapoikapaidan, joka oli kylläkin niskasta kaulus kulunut ihan väri jo pois. Sama möi myös venyneitä ja kuluneita ryysyjä uutta vastaavana.
En saanut valitettua, kun oli myyjällä terveysmurheita, niin en kehdannut lisätä hänen taakkaansa ja nielin harmistukseni, vaikka olo oli aivan petetty.

Minä myin kerran vääränkokoisia vaatteita. Oli vahingossa kahdesta tuotteesta menneet koot sekaisin. Onneksi ostajat ymmärsivät eivätkä antaneet negaa. Palautin kyllä kummallekin puolet rahoista takaisin ja pyytelin kovasti anteeksi. Harmittaa itseäni vieläkin kun ajattelen asiaa. Nykyään olen ylitarkka laittaessani tuotteita myyntiin.

Yhteistyössä