V
"vieras"
Vieras
Mä alan olla ihan loppu ja keinot vähissä. Meidän 4,5v poika on tullut ihan mahdottomaksi. Joka ikinen päivä kiukuttelee,uhmailee,kiusaa siskoa,eikä usko yhtään mitään. Juoksee sisällä päättömänä, hyppii sängyillä, nauraa ja ilveilee kiellettäessä. Olen koittanut arestia, ottanut pois pojalle tärkeitä leluja, sanonut nätisti, korottanut ääntä, myönnän,kerran otin jopa tukasta kiinni. Mikään ei auta, ei yhtään mitään ja mä en enää jaksa.
Yleensä mulla on hyvät hermot ja jaksan jutella ja perustella asiat ja viedä sinne jäähypenkille sen miljoona kertaa mitä se vaatii, mutta kun ei ole mitään tehoa millään.
Ei syö edes, mikään ei kelpaa,ruokapödässä haaveilee vaan kunnes ruoka on kylmää ja sitten ei enää syö.
Mitä mä teen?! Ei voi olla enää ihan normaalia tämmönen ei millään ja mä alan siitäkin jo stressaamaan että onko tuossa pojassa vaan jotain vikaa vai olenko mä totaalisen huono äiti?! :´(
Yleensä mulla on hyvät hermot ja jaksan jutella ja perustella asiat ja viedä sinne jäähypenkille sen miljoona kertaa mitä se vaatii, mutta kun ei ole mitään tehoa millään.
Ei syö edes, mikään ei kelpaa,ruokapödässä haaveilee vaan kunnes ruoka on kylmää ja sitten ei enää syö.
Mitä mä teen?! Ei voi olla enää ihan normaalia tämmönen ei millään ja mä alan siitäkin jo stressaamaan että onko tuossa pojassa vaan jotain vikaa vai olenko mä totaalisen huono äiti?! :´(