Mä en jaksa enää pukea noita meidän nudisteja:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muilla sama?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muilla sama?

Vieras
Siis ihan sama mikä kellonaika,keli,vuodenaika yms.. niin aina pitäis olla alasti:D
Kaikki ihanat vaatteet menee ihan hukkaan:( Noh onnex sentään kauppaan ja kylään suostuvat vaatteet just ja just laittamaan:) mut heti kun tullaan kotiin tai ollaan pihalla(kesällä:) ni kaikki vaatteet pitää ottaa heti pois:)

Joskus hieman nolottaa kun naapurit varmaan luulee et raukoilla ei oo sopivia vaatteita:)
Noh kai mä saan sitten katsoo noista meidän neideistä 1.v 9kk ja 3.v sen teininudisti ohjelman telkusta (ku ovat siis teinejä):D

:wave: Meillä repii heti vaatteet pois ku kotia saavutaan.. Ja tahtois lähteä kyläileekin ilman vaatteita, mutta onneksi ne saa kuitenkin puettua niille päälle. Naapuriin ku mennään niin siellä monesti lentää vaatteet pois heti ensimmäisenä :D Jopa naapurin lapselta.

3v tyttö painelee kotona pelkällä t-paidalla. aamulla laitan vaatteet, mutta ensimmäisen vessakäynnin jälkeen niitä ei enää ole, eikä suostu huolimaan. menkööt näin kesäaikaan.

mä olen edelleen kotona alasti. mies katsoi hieman pitkään kun eräänä päivänä tulin töistä kotiin, nousin autosta ja heitin kaikki vaatteett pois juuri siinä. filtti kainaloon, siideri ja nurtsille makoilemaan.

Meijän muksuilta lähtee kans vaatteet kun vaan silmä välttää. Tai no, pikkarit/vaipat yleensä on.
Tänään ne ei vissiin oo vielä huomannut heittää, ku aamulla mekot laitettiin=)

No kiva kuulla et on sitten useampia osallistujia ohjelmaan:D

Joo siis me asutaan kerrostalossa mut meillä on oma piha onneksi;)

Ja aivan olisitte nähneet tytön 3.v synttärit ku kenelläkään 8 lapsivieraasta ei ollu ku
naamarit päässä:D

Juu jospa tuo talvi korjaisi edes ton ulkona viuhahtelun:D

meillä kanssa 2 nudista 2 ja 4 v .yritän opettaa esikolle että kun menet tarhassa vessaan niin vaateita ei jätetä pois ,voi voi ,noh kai se tottuu siellä oleen vaatteet päällä.