mä en jaksa enää rv 38+5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Turvottaa verenpaineet heittää, ja olo on hemmetin tukala. Miten ihmeessä saan tän pikku akan syntymään. S konstit kokeiltu, mutta ei musta ole enää siihenkään/ niihinkään kun tuskanhiki päällä koko ajan.

Soita neuvolaan ja valita päänsärkyä... Sitten voit päästä lääkärin tutkimuksiin, ehkä sisätutkimus sais hommaan vauhtia, tai soitto suoraan polille, voivat käynnistelläkin parhaassa tapauksessa..

38+3 täällä ja ihan valmis myös synnyttämään.. ei ne ässät auta jos ei paikat ole muuten valmiudessa jo osittain.
Mulla tänään jotain omituista ollu tekeillä koko päivän tässä kropassa ja toivon kovasti et kohta pääsis synnärille..

Voi hitto, ymmärrän sua :hug:
Synnytyshän käynnistyy hormoneilla, joten luulenpa ihan rauhottumisen ja lepäämisen olevan se paras keino. Monet synnytyksethän on alkanu nimenomaan sohvall amaatessa/nukkuessa tms :)
Toivon sulle pikaista helpotusta! :)

Täällä kanssa samassa tilanteessa oleva! Rv 38+4. Ei varmasti yhtään oloa paranna, mutta se tulee sieltä sitten kun on siihen valmis..:P Mä täällä vaan siivoilen kun saunan rakentaminen on kesken ja seksin harrastaminenkin niin hankalaa..:D

Ihan valmis olisin kyllä jo synnyttämään. Oon jo ollut niin kauan "valmis" kun neuvolassa on puolesta välistä asti peloteltu (tässä vaiheessa kuulostaa enemmän lupaukselta), että ei mene laskettuun aikaan asti ja siellä se vaan silti on..

Yhteistyössä