Mä en jaksa enää yhtään satumaa tangoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
romanit asuneet nyt tuossa yläkerrassa kohta kolme viikkoa..
joka päivä pitkälle yöhön kuuluu tangoa...
isännöitsijä ei tee mitään..kuuluu kuulemma heidän perinteeseen....
lapset nukkuu miten sattuu..
itekkään saanu nukkua kokonaista yötä piiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääään
aikaan...
ystävällisiä ja rauhallisia ovat..
mutta toi musiikki...argh...
korvatulpat ei auta ku lapset ei niitä suostu käyttämään...
koko ajan porukkaa lappaa rapussa ja vieraita vähän väliä..eivätkä ole mitenkään hiljaista porukkaa..

tahtoo pois...

\|O \|O

myö kun ennen asuttiin kerrostalossa eri paikkakunnalla kuin nykyään.niin siihen taloon muutti romaani perhe ja niil oli tapana ain illalla laulaa pihalla ja tietty suureen ääneen liljankukkaa,pakko oli ain laittaa ikkunat kiinni kun kuulu tosi selvästi sisälle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:22 vieras kirjoitti:
Romaneillakin on korvat ja heille voi käydä puhumassa että voisiko elää kuten muutkin, siis hiljaa. Tai sitten muutatte pois.

No ei kaikki kyllä voi elää niin ku muutki, siis romanit. Mä ku muutin kerrostalosta pois ja mun jälkeen siihen kämppään muutti perhe jossa äiti ainaki ihan syntyjään romani niin piti toiseen kertaan siivota kämppä ku huoltomiehen mielestä se ei kelvannu niille romaneille, vaan ne kuulema valittaa kaikesta ja ovat tarkkoja. Ja heräsi vaan kysymys että jättääkö ne romanit sitten kans kämppänsä siistiin kuntoon....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:23 öhmökömmiäinen kirjoitti:
myö kun ennen asuttiin kerrostalossa eri paikkakunnalla kuin nykyään.niin siihen taloon muutti romaani perhe ja niil oli tapana ain illalla laulaa pihalla ja tietty suureen ääneen liljankukkaa,pakko oli ain laittaa ikkunat kiinni kun kuulu tosi selvästi sisälle.

soi ku noikin asuis maan tasalla mutta ei..ne asuu meidän yläkerrassa...
ja eihän ne voi pihalle mennä..hoilaavat tuolla sisällä...

sentään puolen yön paikkeilla hiljenevät jos vieraat ovat poistuneet...

Yhteistyössä