Mä en jaksa enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni

Vieras
Olen ihan poikki, täysin loppu, niin väsynyt. Kaiken oikeen kruunaa se, että olen viikon ollut kotona pääsemättä minnekään, kun on lapset kipeinä. Mies unohti eilen tuoda kaupasta ruoka-ainekset tälle päivälle eikä pakastimessa ollut kuin 5 kilon paisti jota nyt yritän epätoivoisesti sulattaa ja paistaa, että saan noille muksuille ruokaa :(

Nälkä ja väsyttää ja vituttaa. Kauppaan en voi lähteä, kun ei vois lapsia ottaa mukaan eikä mulla ole edes rahaa, kun ei ole käteistä tarpeeksi lompakossa ja mun kortti jäi miehen lompakkoon. Lompakossa on jotain 15 euroa, mutta mun tarvis mennä taksilla ja siihen menis kaikki rahat. en voi tilatakaan mistään ruokaa.

Kyllä on kivaa. Mä en vaan jaksa.

voi sua raassua, koita jaksaa kaiken ton karmeuden keskellä, ei voisi enää surkeemmin sulla mennä, reppana.niisk, tulee ihan tippa linssiin kun ajattelee sun surkeeta kohtaloa.

Alkuperäinen kirjoittaja voihhvoihhh:
voi sua raassua, koita jaksaa kaiken ton karmeuden keskellä, ei voisi enää surkeemmin sulla mennä, reppana.niisk, tulee ihan tippa linssiin kun ajattelee sun surkeeta kohtaloa.

Tuliko sulla jotenkin nyt parempi mieli? Anteeksi kun en nyt viitsi tilittää koko paskaa elämääni tähän, koska ei huvita että tutut kyylät täällä taas riemastuu. Ei tossa ollut mun elämäni suurimmat ongelmat.

no ei oo ruususta sullakaan. mäkin märännyn kotona kipeitten lasten kans. Mikään ei huvita.Ruokaa sentään on. tämmösis tilanteis toivois aina et ku vois auttaa.....
Ekkö voi soittaa miehelle et kauppaan ja heti!

tota, eiks teillä ole mitään muuta kuin se paisti? puurohiutaleita, makaronia, munia, maitoa, jauhoja tai muita ns perustarvikkeita? Teet vaikka lettuja lapsille tai syötät puuroa. Ei ne siitä pilalle mene, jos kerran jää ns oikea lämmin ruoka väliin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuliko sulla jotenkin nyt parempi mieli? Anteeksi kun en nyt viitsi tilittää koko paskaa elämääni tähän, koska ei huvita että tutut kyylät täällä taas riemastuu. Ei tossa ollut mun elämäni suurimmat ongelmat.

voih, anteeksi kauheesti, yritin vain olla myötätuntoinen surkeeseen kohtaloosi, mutta perun siis puheeni ja ryve sitten itsesäälissäsi yksinäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tota, eiks teillä ole mitään muuta kuin se paisti? puurohiutaleita, makaronia, munia, maitoa, jauhoja tai muita ns perustarvikkeita? Teet vaikka lettuja lapsille tai syötät puuroa. Ei ne siitä pilalle mene, jos kerran jää ns oikea lämmin ruoka väliin

On niin rajoitettu ruokavalio allergioiden vuoksi, että ei ole oikein mitään :( Paitsi sitä puuroa, mutta kun eivät oikeen suostu syömään tattari-riisipuuroa.

eikä tämä nyt se isoin ongelma ole, mutta mä olen vaan niin lopussa enkä jaksais enää tähän päälle tälläisiä ihan turhia ongelmia :ashamed:

Vähis on sunkin ilot!