S
sadandlonely
Vieras
Miehestä ja sen kaiken tekemättä jättämisestä! Kotitöitä ei tee,kun käskytettäessä. Tai jos alkaa niin jättää esim tiskaamisen kesken. Lasten vaatteet saa olla eteisen lattialla märkinä, kauppakassit purkamatta, ruoka hellalla vaikka ikuisuteen. Jokapäiväiseen perussiisteyteen ei voi osallistua, aamiaisastiat on pöydässä viel illallakin. Siivoamiseen ei osallistu, ja nämä harvemmat siivot (ikkunan pesut yms) on ihan tarpeettomia!! Mut se joka eniten nyppii on nää ns. miesten hommat! Kaikki on tekemättä! Yhdestä kattolistasta on pudonnut pala, tiskikone on rikki ollu jo kaaaauuuaaan, tiskikaapista puuttuu ovi, jääkaappi on jo vuotanu parketin siitä kohtaa pilalle, toinen vessa on tukossa ollu monta kk, yksi lista on irti makkarista, sekä parvekkeen oven että terassin even lukot on rikki... Oikeesti.
Minä oon hoitanu noita hommia, minä pystynyt, mut kun ei osaa niin ei. Miehellä on sellainen työ, et on myös arkivapaita paljon, joskus viiden päivän putkia, ettei ajasta kyllä ole kiinni!!!!
Ja juu, lähtisin, heti ku saisin asunnon, mut raha-asiatkin tuo hoitanut persiilleen, et luottotiedot menny!!! Nyt kyl erilliset raha-asiat.
Ja juu, lähtisin, heti ku saisin asunnon, mut raha-asiatkin tuo hoitanut persiilleen, et luottotiedot menny!!! Nyt kyl erilliset raha-asiat.