MÄ EN JAKSA ENÄÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin loppu

Vieras
Mies reissutyössä.
Mä kotona hoidan kaiken. Opiskelen. Käyn töissä vähintään joka toinen ilta ja viikonloput, kun työnantajan mielestä olen velvollinen tekemään tuurauksia omien työvuorojeni lisäksi. Ei auttanut, kun pyysin saada vähän vuoroja, että ei voimat ehdy.

Pää on koko ajan kipeä, stressaa ja itkettää. Mä en ehdi tehdä kaikkea, en jaksa enkä pysty!

Mies sai vasta tuon työn, sitä ennen ollut koko kesän työttömänä. Nyt mietinkin itse irtisanoutuvani tuosta omasta duunistani.

Et sinä varmaan ole tahallasi päästänyt asioita tuohon pisteeseen, kiltti olet vain yrittänyt olla. Eli nyt kerrot työnantajallesi realistisen maksimituntimäärän, minkä kuukaudessa voit tehdä ja jos asia ei mene perille, irtisanot itsesi ja haet sairaslomaa tarvittaessa.

Ethän sinä voi jotakin työjuttuja oman mielenterveyden ja jaksamisen edelle laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Et sinä varmaan ole tahallasi päästänyt asioita tuohon pisteeseen, kiltti olet vain yrittänyt olla. Eli nyt kerrot työnantajallesi realistisen maksimituntimäärän, minkä kuukaudessa voit tehdä ja jos asia ei mene perille, irtisanot itsesi ja haet sairaslomaa tarvittaessa.

Ethän sinä voi jotakin työjuttuja oman mielenterveyden ja jaksamisen edelle laittaa.

Nimenomaan, olen liian kiltti enkä kykene kieltäytymään jämptisti. Lisäksi osaavat manipuloida töissä sen verran hyvin, etten edes kehtaa kieltäytyä.
Omaa syytä siis suurimmaksi osaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Onko teillä lapsia?

On, kaksi alle kouluikäistä. Naapuri tulee vahtimaan heitä lyhyelläkin varoitusajalla (onneksi) iltaisin, mutta muutoin perhe, ystävät ja sukulaiset asuvat reilun 100 kilometrin päässä, eikä apua ole päivisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin loppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Onko teillä lapsia?

On, kaksi alle kouluikäistä. Naapuri tulee vahtimaan heitä lyhyelläkin varoitusajalla (onneksi) iltaisin, mutta muutoin perhe, ystävät ja sukulaiset asuvat reilun 100 kilometrin päässä, eikä apua ole päivisin.

Varmasti rankkaa :hug:

Yhteistyössä