Mä en jaksa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaantunut vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaantunut vakkari

Vieras
Luvassa vuodatusta....

Musta tuntuu et mä olen niin yksin ton likan kanssa, vaikka meitä tässä onkin kaksi tai siis kolme. Mies tekee normaalisti pitkää päivää töissä, tai työmatkoihin menee päivässä niin kauan et päivät on pitkiä. Olen siis ton 4kk ikäisen kanssa pitkälti viikolla yksin. Mies kotona vasta alku illasta. Sitten se menee "päiväunille" kun on niin väsynyt ja mä hoidan taas vauvaa yksin!! Sitten sillä onkin aina jotain askarreltavaa ja mä hoidan taas vauvaa yksin!!! Ollaan puhuttu asiasta ja tilanne hetkeksi jo korjaantui, mut on taas samassa jamassa.
Ymmärrän kylä että se on väsynyt, eikä jaksa.. mut en jaksa kohta minäkään!! Mies on sairastellut reilu pari vuotta ja nyt syy selvisi. Kasvain!! Syö nyt lääkkeitä jotka sai olon vielä huonommaks ja joutui sitten jäämään s.lomalle. Kasvain leikataan ensi kuussa.
Mä en oikeesti tiedä mikä mua risoo.. tää kokonais tilanne kai!! Meidän parisuhdekin on ollut tytön syntymän jälkeen ihan hakoteillä. Välillä mietin et rakastanko mä tota miestä edes enään. Mut kyl mä rakastan!!
Itkettää vaan...

Nyt tyttö huutelee.. pitää mennä.. kukapa muukaan menisi!!

Ymmärrän sua tosi hyvin...meillä on suunnilleen sama juttu; mä aina joudun tehdä kaiken yksin kun mies töistä niiiin väsyny, sit mulle v..lee et hän käy TÖISSÄ, hänellä on niin rankkaa!! Meilläki suhde ollut karilla jo pitkään, ero vaan ajan kysymys!

Yksiäisyys on sellanen aihe joka vie masennukseen aika nopeesti.
Itse tämän kokeneena voin sanoa,että mulla meni puoli vuotta ja olin masennuspotilas.
Minä myös hoidin kaiken yksin,kodista ruokaan ja lapsiin.
MIes oli kyllä terve,mutta kaikki muu oli tärkeämpää.
Hän sanoi että naisena minun on vain jaksettava...

Masennuksesta selvittyäni,erosin miehestä.

Olen pahoillani miehesi sairauden vuoksi.
Mutta olisiko se nyt aika jolloin olisi otettava myös sinut huomioon,sinun jaksamisesi?
Jos sairaus pahenee,etkö se olekkin sinä,joka lapsen jälkeen hoidat vielä miestäsi..

Jaksamisia!

Välillä tuntuu etten mä sais olla väsynyt ja mun pitäis vaan jaksaa. Mähän olen meistä se terve! Musta tuntuu et toi mies on vaan niin toope ettei se tajuu kuinka rankkaa on olla vauvan kanssa 24/7 viikosta toiseen. Jos se olis terve, niin lähtisin päiväksi johonkin et oikeesti ymmärtäis mitä mä päivät teen!!

kun ollaan lapsen kanssa 24/7 se on kolmivuorotyö kokoajan,tosin palkatta!
Se sentään saa palkkaa työstään!!
Ei ole väärin että otat omaa aikaa itselles,vaikka mies onkin sairas.Kun sinä jaksat paremmin jaksaa lapsesikin ja sinä jaksat jaksat miestäsikin sitten paremmin.

Yhteistyössä