Mä en jaksa enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Polvikipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Polvikipu

Vieras
Nyt kun äiti ei enää v**tuile, niin tukihenkilöt, uusi ja vanha, kyllä sen osaa.

Ärsyttää, kun solussa jossa asun, on keittiöviikot, noh, tuo yks jättää astiansa tiskialtaaseen, vaikka pesukone olis tyhjä. Että mun pitää nekii sitten kerätä.
Muutenkii se uus tukihenk on niin helkkarin ärsyttävä. "pitäs varmaan nuo kanin jätökset siivota." vaikka olin just eilen ne siivonnu. Huumorintajuton p***a. Sit eilen alko pätemään, kun tein ruokaa, että "tuo astia palaa tuonne uuniin. Miten se voi muka olla uunin kestävä?" Tuntuu kun sen pitäs kokoajan vähätellä kaikkea mitä teen. Alusta asti ollut äärimmäisen ärsyttävä, toisin kun eka, joka ei oo koskaan samalla tavalla valittanu mistään.

Ihan kun ei olis jo tarvinnu viime kuukausien aikana tarpeeks kuunnella v***uilua. :'(

Eikä siinä vielä kaikki. Polvi, jonka lastenkodissa laittoivat p**kaks vajaa 2,5v sitten, alkanu taas vihotella, kun äitin koira juos suoraan siihen.
Soitappa terveys-arvauskeskukseen, että varaisit aikaa. Omalääkäri ei ole tällä viikolla paikalla, eikä hoida oman alueen ihmisiä. Ja viime viikolla ei saanut aikaa. Tuo menee kokoajan vaan pahemmaks. Nyt, uutena juttuna, aina tietyssä asennossa tuntuu kun joku terävä pistäis siellä sisällä. :o

Yksityisellä käynti maksaa 1krt 80+ euroo, ei oo varaa. Tai en tiiä, jos iskä tai joku maksais.

Yhteistyössä