Mä en jaksa kuunnella mun työkaveria!

07.06.2007
594
0
16
Siis oikeesti meinaa välillä mennä hermo. Oon pienessä työyhteisössä töissä, joten ei paljoa karkuunkaan pääse.
Itse en oo ihminen, joka kertois kaiken maailman kotijutut kaikille työkavereille. No tää yks työkaveri sitten tuntee suurta paloa kertoa kaikki asiansa mulle. Viimeisimpänä miehensä kivesten koosta!! :o Joo, ei hirveesti kiinnosta. Enkä kyl mitenkään ole hänen juttuihinsa osoittanut kiinnostusta ja yritänkin väistellä nuo aiheet, mut eipä paljoa auta. Mä tiedän lähes kaiken niitten seksielämästä, uuden vauvan tekopuuhista, kierukasta, suonikohjuista, veljen naisaisoista, lasten koulujututuista, työjutuista jne...Ihan kaikki. Ja oikeesti, mä en jaksais kuunnella eikä mua oikeesti kiinnosta.
Jos yritän mennä "karkuun" työntekijöitten yhteiselle tietokoneelle, niin eikö tää tuu perässä. Lukee mun sähköpostit ja vieläpä kommentoi niihin. Siis sillon kun yritän lukea niitä itse. Eikä todellakaan tajua, että ne viestit on henkilökohtaisia eikä kaikille työkavereille luettavaksi. Vaikka kuinka vihjaan, et nää on MUN sähköposteja, niin tää vaan änkää viereen lukee.
Että voi olla rasittava ihminen!! |O

Yhteistyössä