oon ollu tän viikon tosi masentunu ja surkee. mulla on ihan hirvittävä ikävä mun poikaa ja meidän naapurit tekee mut hulluks. kaikki kaverit on töissä tai muuten estyneitä etten oo nähny KETÄÄN koko viikolla. oon ollu koko viikon kotona neljän seinän sisällä kun ilmatkin on ollu niin kurjia ja mua vaan itkettää ja masentaa ja ahdistaa. mitään en jaksa ja mikään ei onnistu.
mies on ollu joka päivä tontilla 7-22 eli siitäkään ei ole ollut seuraa (ja mä olisin vaan tiellä jos menisin tässä vaiheessa tontille pyöriin)
nyt mies sit äsken tuli kotona käymään et hänellä on loistoidea et saadaan sutkin täältä kämpästä homehtumasta! ja se oli ihan innoissaan. mulla sit heräs pieni toivonkipinä et vihdoinko me todella tehtäis jotain kivaa yhdessä ja kysyin innostuneena et mitämitämitä? innostus laski ku mies avas suunsa: mennään katsastaan peräkärry :headwall: :headwall: :headwall:
mä kysyin et ai ei muuta?
mies siihen ihan innoissaan et ei :headwall:
valuin takasin ahdistuksen syövereihin ja mies sit suuttu mulle kun mä en halua tehdä sen kaa ikinä mitään
mulla meni jauhot kurkkuun ja olin ihan hölmistyny,et muuta en niin haluaiskaan tehdä kun sun kaa jotain!!! johon mies että et silti voi lähtee mun kaa nyt kun pyydän.. mä sit sanoin et mun käsitys kivasta ei oo peräkärryn katsastaminen,et jos tehään jotain muutaki niin voin lähtee,nii mies tiuskas et luuleksä et hän muuta ehtii ku pitää mennä tontille. sit se alko syyttelee mua siitä et oon niin masentava ja ahdistava yksilö ja en tykkää siitä enää jnejne |O
mä vaan aloin itkeen kun en osannu sanoo muuta ku et en jaksa riidellä ja tänne se mut jätti itkemään. mua ahdistaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O |O |O |O |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
mies on ollu joka päivä tontilla 7-22 eli siitäkään ei ole ollut seuraa (ja mä olisin vaan tiellä jos menisin tässä vaiheessa tontille pyöriin)
nyt mies sit äsken tuli kotona käymään et hänellä on loistoidea et saadaan sutkin täältä kämpästä homehtumasta! ja se oli ihan innoissaan. mulla sit heräs pieni toivonkipinä et vihdoinko me todella tehtäis jotain kivaa yhdessä ja kysyin innostuneena et mitämitämitä? innostus laski ku mies avas suunsa: mennään katsastaan peräkärry :headwall: :headwall: :headwall:
mä kysyin et ai ei muuta?
valuin takasin ahdistuksen syövereihin ja mies sit suuttu mulle kun mä en halua tehdä sen kaa ikinä mitään
mä vaan aloin itkeen kun en osannu sanoo muuta ku et en jaksa riidellä ja tänne se mut jätti itkemään. mua ahdistaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O |O |O |O |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: