mä en jaksa mun miestä. en vaan jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miks et muuten oo miehen kaverina siellä tontilla? kyllähän siellä aina jotain "naisten työtä" löytyy?
Mä kyllä meen heti miehelle "kaveriks", jos vaan saan nuo meijän mukulat jollekin hoitoon (mikä on kyllä erittäin harvinaista herkkua)! Keittelen vaikka kahvia ja "seurustelen", jos en muuta osaa tehä!
Musta ois ihanaa, jos voitais enemmänkin olla siellä yhessä tekemässä...mutta lapsiperheissähän se taitaa näin mennä, äiti hoitaa kodin ja lapset, iskä rakentaa! Mut ymmärsin tuosta sun kirjoituksesta, ettei teillä oo muita lapsia kun tuo sun poika, joka nyt ei oo kotona...

Ja ollaan kyllä lastenkin kanssa rakaslla mukana, mut on se niin riskialtis paikka kolmen pienen vahdittavan kanssa, että kovin usein ei tuu koko lauman kanssa lähdettyä, kun pari vahinkoa on jo ehtiny sattumaan...

Mitäs jos oisit mennyt mukaan ja käyneet vaikka jätskillä kahdestaan tai kahvilla jossain kivassa ravintolassa? =) Mun mieskään ei pahemmin ikinä innostu mistään, mutta oon oppinut, että jos se joskus pyytää mua johonkin (esim. vaikka jtn tietsikan osia kattomaan/ostamaan), niin kannattaa lähtee. Viimekskin meillä oli tosi kiva reissu, kun mentiin ostaa videokameraan sitä jalustaa, niin siinä matkalla mies vei mut kirppikselle,kahville ja jädelle. No joo, aika pientä, mutta sai mut iloseks ainakin :heart: Mun mieskin nimittäin joko tekee töitä, opiskelee tai harrastaa ja se vapaa-aika mikä jää, niin on lasten kanssa.

Meillä jos olis talon rakennus niin aivan varmana pyörisin siellä aina ku voin. jos olisin sinun asemassa niin menisin jonnekin työmaan reunalle missä ei ole kenenkään tiellä ihastelemaan pullistelevia lihaksia ja vasta sahatun puun tuoksua. lukisin siellä hyvää kirjaa tai auttelisin sen minkä kykenen.

minulle oli suuri pettymys, että minun mies ei halunnu alkaa rakentamaan, kun tiedosti sen stressin. mie nyt sitten innoissani suunnittelen meille uutta autotallia. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja puutarhuri:
Minnuu pikkasen naurattaa,vaikkei saiskaan.
Kyllä se elämä pian kirkastuu...miehet kun on vain niin eri maailmoissa meidän naisten kanssa.

Joo, ajattelin ihan samaa. Miehestä peräkärryn katsastaminen voi olla naiselle jopa eksoottista! Miehesikin on varmasti aika väsynyt, ei oo talon rakentaminen kevyttä puuhaa vaikka ei omakohtaista kokemusta olekaan. Kannattaa tarttua niihin pieniinkin yhteisiin hetkiin.

se talo ei koskaan valmistu, jos mies pitää sun kans kivaa, olisit säkin voinut sen verran kun toinen kerta pyytää, että lähtenyt katsastaan sitä peräkärry, niin ehkä sit joku toinen päivä olisit voinut pyytää, että eikös unohdettas koko talo vähäksi aikaa ja mennä vaikka shoppailemaan

Älä niuhota! Mies halusi ihan oikeasti tehdä kanssasi jotain ikimuistettavaa. Peräkärryjähän ei tarvitse katsastaa joka vuosi. Itse en ole koskaan päässyt peräkärrynkatsastukseen, vaikka olen paljon koneiden kassa ollut tekemisissä.
Ota asiat rennosti ja ALA ymmärtämään miestäsi paremmin, niin itselläsikin olisi mukavaa!

Hei...eihän siellä raksalla olemiseen/hommien tekemiseen munia tarvita! Ihan takuulla siellä löytyy tekemistä sullekin. Älä heittäydy nyt, vaan ota itteäs niskasta kiinni.

Ja vielä se, ettet osaa tehdä mitään, kun lapsesi ei ole kotona...aika hankalaahan se on vastaisuudessakin, jos lapsesi on pidemmillä lomilla isänsä luona ja sinä olet masennuksen yms. tyhjänpanttiuden kourissa. Älä ole liian kiinni lapsessasi! Toivottavasti ei käy sillä tavoin, että sinä puserrat kaiken huomiosi lapseen ja nykyinen miehesi pusertaa kaiken aikansa raksalle, kohta nykyisessä liitossasi natisee.. Kannattaa hiukan nähdä sitä vaivaa sen parisuhteen eteen, vaikka nyt olisitkin siellä raksalla miehesi kanssa. Pitäähän sitä osata tehdä muutakin kuin olla kiinni lapsessa 24/7...ajattele, jos tuota tahtia jatkat rippikouluikään asti. Lapsi riparilla ja äiti kierii itsesäälissä yms.

Yhteistyössä