Mä en jaksa. Ollaan yhden naapurin silmätikkuna :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Tiedän, että se on jo soitellut pitkin poikin meistä ja meidän lapsista, ja tämä on ihan älytöntä jo :'(

On ilmoittanut, että soittaa lastensuojeluun meistä, koska lapset juoksevat alasti pihalla, ovat valvomatta ulkona, huutelevat rivouksia ohikulkijoille ja eivät ole huolehdittuja. En tiedä onko soittanut jo, tänään taas uhkaili, enkä minä tiedän miksi se uhkailee juuri meitä :( Meillä on kaksi lasta, kumpikin vielä niin pieniä että eivät ole edes yksin ulkona. Tiedän aivan varmuudella, että meidän lapset ei ole juosseet pihalla alasti, eivät ole valvomatta ulkona, eivät huutele rivouksia ohikulkijoille, ja tiedän että ovat huolehdittuja.

Minä en ymmärrä miksi tuo ihminen vainoaa juuri meitä :'( :'( Mitä me ollaan oikein tehty, en ymmärrä. Tämä alkoi melkein heti meidän muuton jälkeen.

Meilläkin lapset hipsii välillä kesällä ulkona ilman vaatteita.En tiennytkään että se olisi lastensuojeluilmoituksen paikka, kai minutkin olisi pitänyt ottaa lapsena huostaan äidiltä...
Voit näyttää sossuille että teillä kaikki hyvin ja pistää naapurin edesvastuuseen turhasta ls-ilmoituksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meilläkin lapset hipsii välillä kesällä ulkona ilman vaatteita.En tiennytkään että se olisi lastensuojeluilmoituksen paikka, kai minutkin olisi pitänyt ottaa lapsena huostaan äidiltä...
Voit näyttää sossuille että teillä kaikki hyvin ja pistää naapurin edesvastuuseen turhasta ls-ilmoituksesta.

Hän väittää että meidän lapset juoksee taloyhtiön leikkikentällä alasti ja valvomatta. Mä tiedän, ettei se ole totta, mutta mä en silti jaksa tätä enää :( Kaikkein kamalinta minusta on se, että meidän taloyhtiön leikkikentällä on paljon alle 3-4-vuotiaita lapsia ilman vanhempia, mutta tämä naapuri on ottanut meidän silmätikukseen :( En tiedä tietääkö se edes ketkä on meidän lapsia, on ottanut vaan silmätikukseen jostain syystä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Fogas:
kirjaat kaikki huutelut ja kiusanteot ylös paperille.
Ilmoitat tylysti sille naapurille että jos häiriköinti ja kiusanteko ei lopu niin lähtee rikosilmotus.

Kerran jo sanottiin, että seuraavasta soitetaan poliisille. Oli joitain viikkoja hiljaa, sitten se alkoi taas :(

Asutte kerrostalossa? Yks vanhus otti mut jostain syystä silmätikukseen. Kun valitin yhdestä muusta asiasta isännöitsijälle, valitin samalla myös tästä mummusta. Jotain asialle ilmeisesti tehtiin, koska nyt kyylä välttelee mua.

Oletko kysynyt naapurilta, että on varmasti teidän lapsia? ja tietääkö lasten nimet, jos ei tiedä, voit kysyä, että miten voi sitten edes olla varma että teidän. Ja voithan sanoa, että seuraavan kerran kun lapset alasti ilman valvontaa juoksevat pihalla, niin tulisi teillekin kertomaan, koska silloin luultavasti tekään ette asiaa tiedä. Ja voitte sitten yhdessä tarkastaa, että missä teidän lapset on...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Fogas:
kirjaat kaikki huutelut ja kiusanteot ylös paperille.
Ilmoitat tylysti sille naapurille että jos häiriköinti ja kiusanteko ei lopu niin lähtee rikosilmotus.

Kerran jo sanottiin, että seuraavasta soitetaan poliisille. Oli joitain viikkoja hiljaa, sitten se alkoi taas :(

sitten se vaan kannattaa marssia poliisille hoitamaan asia.
Valitettavasti noita pönttö örmelöitä riittää jotka ei usko vasta kun joutuvat poliisin juttusille.

:hug: jaksuja

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Asutte kerrostalossa? Yks vanhus otti mut jostain syystä silmätikukseen. Kun valitin yhdestä muusta asiasta isännöitsijälle, valitin samalla myös tästä mummusta. Jotain asialle ilmeisesti tehtiin, koska nyt kyylä välttelee mua.

Ei asuta, kun rivarissa, tai tämmönen rivitaloalue. Ei asuta edes samassa talossa ton ihmisen kanssa :( Täällä on paljon lapsia, monta isoa perhettä.

Tsemppiä sinulle mikään ei ole niin ärsyttävää kun tuollaiset paskanpuhujat
Meistäkin teki aikoinaan ex anoppi ls-ilmon kun ei hyväksynyt kun erosin heidän pojastaan joka joi kokoajan eikä käynyt töissä toisin kuin minä ja lapset oli päikkärissä kun eo voinut jättää kotiin juopon isän kanssa

No meidän kohdalla asia onneksi selvisi ja nyt he valittavat siitä kun lapset ei halua tulla mummon luokse enkä ihmettele yhtään sillä mummohan tilanteen aikeutti perättömällä ls-ilmon.

Yhteistyössä