Mä en jaksa oottaa mun vauvan näkemistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J-Lo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J-Lo

Vieras
Mä en jaksa oottaa et mä nään minkälainen ja -näkönen tyyppi sieltä tulee. Ja sitä että pääsen paijaamaan ja hoitamaan ja olemaan maailman paras äiti. Yli 2kk olis vielä odotusta.. Millä jaksaa tän piiitkältä tuntuvan loppurutistuksen? :)

Onko muita samoilla fiiliksillä? <3

Täällä sama :) Nelisen viikkoa LA:han, mutta kovasti jo toivoisin hänet tapaavani. Sukupuolikin salassa, joten jännitystä riittää kyllä... Eilen laitoin vaatteet kaappiin ja sängyn kuntoon.

:wave: Samat fiilikset. Mulla on vielä piiitkä aika tuohon ensitapaamiseen, vk19 vasta mutta kun mukula "kommentoi" jo kaikkea mitä teen potkuillaan. Niin se on melkein koko ajan mielessäkin sitten. Ihana tyyppi jo nyt, olis ihanaa nähdä ja tavata ja paijata :) Mut sentään ultra on kohta taas...

Ihanaa! Mä en viitti ees ruveta vielä pesemään ja silittämään vavvan vaatteita vielä ku sitte ei oo mammalomalla enää mitään tekemistä! :D Kaappeja pitäis raivata, ku toisella ei oo tavaroille tilaa.

Napsu kans potkiskelee kovasti melkeen ympäri vuorokauden..välillä saa pari kuhmua ku mamma ei muista varoa masua (eilen jäi melkeen pesukonen kannen väliin).

Onkohan kaikki muutki näin malttamattomia asian kanssa? :D

Mun laulaminen valitettavasti käy kidutuskeinosta, mutta ehkä voidaan kuunnella yhdessä jotain hyvää musaa! Hyräily onnistuu ja välillä mies kertoo masulle jotain salaisuuksia mitä edes mä en kuule. :)

Täällä pitäisi vielä jouluun asti (lasketun ajan mukaan...) varroskella :) Onhan tässä olo malttamaton ja kovasti jännittää, esikkoa kun molemmat odotamme!! Maailman paras joululahja on tulossa, en muuta voi sanoa.. :heart:

Mulla on kans sama homma, marraskuun tietämillä on LA. ja tuntuu ikuisuudeltaaaa...:D mieskin jo sanoi "olispa se vauva jo täällä"
miten tää aika menis nopeempaa?
mut kannattaa kuitenkin muistaa viettää jokainen päivä nautinnolla ja nauttia raskaudesta eikä vaan antaa päivien lipua ohi. koska ainutlaatuistahan se tämä odottaminenkin on <3 kyllä me jaksetaan!!!
etitään jokaisesta päivästä joku kiva asia, muukin kun pikkuisen potkut :) ja pian ollaankin jo synnyttämässä... iiks

Täällä tulee lauleskeltua isommille lapsille, nii saapa siinä osansa vauvakin (parka?) :D Hiisi ku tuo tyyppi nujii paraikaa mun kylykiluut tohjoksi. Pääsis jo eroon tästä kummusta, vaikka kyllä tätä oloa voi tulla vielä ikäväkin.. Vielä on suht rauhalliset yöunetkin ;)

Yhteistyössä