mä en jaksa ton 6vuotiaan kakaran käytöstä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
kuka haluaa kakaran joka jatkuvasti käyttäytyy huonosti, tässä on nyt vuosi vääntöä takana miten helvetti käyttäydytään. ja mä oon niin RAIVONA! mä en jaksa, eikö sitä voi olla edes 1tunnin kiltisti? 1tunti.mut ei. kiehuu.

Se syy on muualla kuin lapsessa. Noi lauseet paljastaa sen, sulla on väärä asenne lasta kohtaan.
Ei lapsi ole mikään robotti, ilmeisesti rähjäät ja olet äksy itse. Anna lapsen olla ja käyttäydy nätimmin.

Kohtalotoveri :hug:

Joo on yritetty hyvällä, nätisti ja asiallisesti -ei auta.
Pahalla, rähjäten ja vähemmän asiallisesti -sentään huomaa että hänelle puhutaan.

Mutta toimiiko, mikään? Ei. PRKL.

[QUOTE="minä";22017535]Se syy on muualla kuin lapsessa. Noi lauseet paljastaa sen, sulla on väärä asenne lasta kohtaan.
Ei lapsi ole mikään robotti, ilmeisesti rähjäät ja olet äksy itse. Anna lapsen olla ja käyttäydy nätimmin.[/QUOTE]

no jos olisit itse kokenut tämänlaisen lapsen kanssa elämää, sua itseäsikin saattaisi väsyttää ja ärsyttää joskus jopa vituttaa

[QUOTE="minä";22017535]Se syy on muualla kuin lapsessa. Noi lauseet paljastaa sen, sulla on väärä asenne lasta kohtaan.
Ei lapsi ole mikään robotti, ilmeisesti rähjäät ja olet äksy itse. Anna lapsen olla ja käyttäydy nätimmin.[/QUOTE]

Mulle tuli ihan sama mieleen:(

Mieti tarkkaan ja vastaa rehellisesti (en tuomitse), oletko ollut johdonmukainen? Saako lapsi aina sanktion, kun uhkaat vai pääseekö kuin koira veräjästä? Onko rangaistukset olleet riittäviä? Millaisissa tilanteissa lapsi tekee piruuksiaan ja mitä ne ilkeydet on? Onko lapsi terve vai onko diagnosoitu jokin sairaus?

Tämä tuli mieleen, kun minulla on kaveri, joka ei pärjää enää lapsensa kanssa ja ihmettelee, miksi lapsi ei usko ja tekee pahuuksiaan jatkuvalla syötöllä. Syy on kuitenkin siinä, että uhkaillaan rangaistuksilla mutta mitään niistä ei toteuteta ja joka kauppareissulla ostellaan uutta lelua sun muuta kivaa.

sun pitäs saada itselles apua ja tukea, ettet olis niin tuntella mukana vaikka oma lapses onkin
oletteko perhenvolassa asioineet? sieltä saa apua ja vertaistukiryhmää psykologin testejä ja lähetettä neurologillekin jne... kartoitettua millä alueilla on ongelmaa ja mihin pitäisi erityistä tulkea suunnata
et ole yksin kun haet apua... ei kannata jäädä siihen samaan suuttumus - raivo - syllisyys- väsymys -vielä suurempi syyllisyys , vitutus ,harmitus ja raivostus kehään pyörimään:hug:

Yhteistyössä