mä en jaksa tota naapurinpappaa!!!!!!! (anteeks ku TAAS tästä aiheesta kirjotan..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuota..kun ei oo kokemusta..mutta voiskohan joku lääkäri "pakkotutkia" papan..
siis että lääkäri kahtois ettei papan nuppi oo kunnossa ja joutais johonkin vanhainkotiin tai hoitolaitokseen.
Kuka semmosta asiaa hoitaa,vai hoitaako kukaan?

aika outoa jos poliisit eivät ota rikosilmoitusta vastaan(ootko käyny ihan laitoksella tekemässä ilmotuksen)..eikös se ole niiden velvollisuus/pakko?
(meinaan kotirauhan häirinnästä,solvauksesta jne jne)

Meillä tässä naapurissa asuu samanlainen mummo. Haukkuu ja pelottelee lapset mennen tullen, haistattelee ja kiroilee, heittelee roskat rappuun jne. On kai vanhuuttaan jo höpsähtänyt, toisinaan sitten ihan iloisesti juttelee. Eipä niille mitään voi ennenkuin joutuvat johonkin vanhaninkotiin tmv.

Älä alennu samalla tasolle sairaan ihmisen kanssa. Pommita isännöitsijää, poliisia, sos.viranomaisia ym. tahoja. Jos mahdollista dokumentoi papan käytöstä, nauhoita, videoi, kirjaa ylös paperille ja vaadi, että valituksesi huomioidaan. Oletko terveyskeskukseen ollut yhteydessä? Entäs papan omaiset, koska pappahan on selvästi sairas.

samalle tasolle en aio vajota,yhtäkään kolausta en oo kostanu hakkaamalla seinää takasin tms,ei hyödyttäis..

ja joku kun kysy,niin vuokra-asuntoja nää on..

ja niistä poliiseista,en oo käyny paikanpäällä,mut oon pahimpina aikoina soittanu kahdesti poliisiin et mitä tällasessa tilanteessa voi tehdä ja mitkä on mun oikeudet,niin mul ei kuulema muuta oo ku voin vaan odottaa et se potkasee tyhjää tai joutuu jonneki laitokseen :o

sosiaalihuoltoon olen ollut yhteydessä lähes jokatoinen viikko ja he sieltä on yhteyksissä papan lääkäriin,mut ei mitään tapahdu.

tää pommittaminen alkaa jo niin turhauttaan kun missään ei tehdä mitään vaikka mä itken kirjaimellisesti niille että en jaksa,eikä mun tarvii jaksaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
soita sille papalle ambulanssi kun hakkaa niitä seiniä.. sano että pelkäät että se tekee itselleen jotain tms. ja sieltä saattaisivat sitten toimittaa hoitoon

toi olikin uus juttu,uskaltaisko? tai siis soitanko 112 vai mitä? hmm..

Ongelma tuskin poistuu sillä että olisit hänet huomioimatta. Puhuminenkaan tuskin tulee kyseeseen, koska lähtökohdat ovat sille huonot, koska elätte niin eri maailmassa. Ja tällä papalla on todellisuudentaju hämärtynyt. Sun täytyy vain kasvattaa hyvät hermot, tai jatkaa painostamista ja soitella eri virastoihin. Jopa mennä niin pitkälle että pyydät sieltä virastosta jonkun käymään parhaimpaan "näytösaikaan".

Yhteistyössä