Mä en jaksa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Haluun vaan juoda... Olen toipumassa masenuksesta ja jätin lääkkeet hiljattain pois. Tuntuu vaan etten jaksa yksin. Mies ei ymmärrä mun tilannetta yhtään, menee miten haluaa, ei tajua että mä olen illat kotna ja viikonloput siks että kaipaan nyt rauhaa ja tasapainoa elämään, en siks että se vois olla kaiken vapaa-aikansa harrastuksissa tai juomassa. Meillä siis yksi alle kouluikäinen lapsi. Mulla ei ole voimia mihinkään kehityskeskusteluun, en löydä mitään rakentavaa sanottavaa. Kun avaan suuni, puhun tunteen vallassa, eli lähinnähän se on sit sitä syyttelyä, mikä ei vie puusta pitkään. Mistä mä saan apua, mä en oikeesti jaksa. Rukoilen vaan että mies tajuaisi ilman että sille tarvitsisi vääntää rautalangasta.

Teidän pitäisi saada puhuttua tuosta asiasta ilman suuria tunnekuohuja. Olisiko helpompaa, jos kirjoittaisit miehellesi vaikka kirjeen ja siinä kertoisit asiasta. (jos tuo rauhassa puhuminen ei onnistu..)

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Haluun vaan juoda... Olen toipumassa masenuksesta ja jätin lääkkeet hiljattain pois. Tuntuu vaan etten jaksa yksin. quote]

Miksi jätit lääkkeesi pois? Oliko lääkärisi sitä mieltä? Lääkkeet voisivat auttaa pahimman yli. Kokemusta on.

Kirjoita lisää please.

musta tuntuu että mun pitäisi pitää sille ensin luento kyseisestä sairaudesta, enkä jaksaisi enää käydä läpi niitä juttuja. Sen kaverit ei tiedä mun sairaudesta ja pitää mua ihan nipona kun en päästäisi sitä iltamenoihin. Mulla on niin lannistettu ja nöyryytetty olo että mä en tiedä oikeesti miten mä voin tämän tunteen korjata jos mua ei tueta kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja Uncle Ben:
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Haluun vaan juoda... Olen toipumassa masenuksesta ja jätin lääkkeet hiljattain pois. Tuntuu vaan etten jaksa yksin. quote]

Miksi jätit lääkkeesi pois? Oliko lääkärisi sitä mieltä? Lääkkeet voisivat auttaa pahimman yli. Kokemusta on.

Kirjoita lisää please.

Jätin lääkkeet pois koska 1,5 vuoden niiden syömisen jälkeen olin jo täysin oireeton, lääkäri kehotti tähän päätökseen. Kai meillä oli sama mneo ennenkin, lääkkeet vaan teki musta huolettomamman enkä välittänyt. Kai mä viihdyin telkkarin parissa illat.

Ymmärrän sua...meilläkään ei mies tajuu yhtään mun ahdistustani. vaikka syyn löytäis jos katsois peiliin, tänäänki ollu yhtä riitaa koko päivän. Ehkä sun kannattas kokeilla jotain lääkettä vielä, jos se auttas...?

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Ymmärrän sua...meilläkään ei mies tajuu yhtään mun ahdistustani. vaikka syyn löytäis jos katsois peiliin, tänäänki ollu yhtä riitaa koko päivän. Ehkä sun kannattas kokeilla jotain lääkettä vielä, jos se auttas...?

Tuo mulla lähinnä on mielessä, mut toisaalta eihän se ongelmia poista, auttaa vaan olemaan huomaamatta niitä ja elämään niiden kanssa.

No jos nyt vielä kävisit lääkärissä ja kertoisit ongelmasta, juomaan ei kannata ruveta, nykyaikaisen lääketieteen kehittämät täsmälääkkeet on parempia.

Ongelmia voi sitten pikkuhiljaa alkaa poistaa kun jaksaa.

Yhteistyössä