mä en jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Me ulkoillaan lähes joka päivä lasten kanssa ja touhutaan vaikka mitä yhdessä. Tänään mua ei vaan yhtään huvita enkä jaksa ja on niiiiiiiiin kamalan huono päivä kun vaan voi.
Saanko olla tekemättä mitään. Saanko olla leikkimättä autoilla esikoisen kanssa, saanko olla meneättä ulos. Ruuat laitan ja syötän, luen sadun ja nukutan.
Saanko olla tänään vaan laiska äiti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ulkoillaan lähes joka päivä lasten kanssa ja touhutaan vaikka mitä yhdessä. Tänään mua ei vaan yhtään huvita enkä jaksa ja on niiiiiiiiin kamalan huono päivä kun vaan voi.
Saanko olla tekemättä mitään. Saanko olla leikkimättä autoilla esikoisen kanssa, saanko olla meneättä ulos. Ruuat laitan ja syötän, luen sadun ja nukutan.
Saanko olla tänään vaan laiska äiti?

Toki saat. Täällä toinen samanlaisen päivän omaava. Mutta ei kerrota puistossa, ettei joku hauku meitä huomenna tällä palstalla;)

Täällä kans väsyttää, olo sellainen että on flunssa tulossa ja joka paikkaa särkee. Vettä sataa, 2.v uhmaikäinen tappelee kaikesta, joten päivä ei oo ihan paras. Onneksi nuorin 6 kk.on ihanan aurinkoinen vauva ja nauraa vaan. Se tykkää äidistä vaikka en veisi tänään ulos tai jaksais keksiä mitään kivaa. Vauva on onnellinen kun saa tasaiseen tahtii tissiä.

Yhteistyössä