Mä en jaksa:/

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
En jaksa siitä laiska miestä joka ei halua tehdä mitään, kaikki mun pitää ajatella, sunnitella , jopa opasta miten se rakennetaan, mut hän ei halua mitään, nyt mä olen ihan tosissa jos hän ei mua ota vakavasti mä otan lapsia ja lähden täältä helvettiin :ashamed:

No minunkin mies on laiska, jos on vähänkään turhautunut, menee ihan madoks.
Mut jos teemme kivojakin asioita ja koitamme pitää tunnelmaa korkealla, on miehelläkin virtaa, kuten sitten minullakin! Lisäksi meillä vaikuttaa paljon se, onko asiat järjestyksessä vai ei...jos on vaikka sotkua, masentaa ja laiskottaa, mut jos on siistiä, on virtaa!
Ihmisiä me vaan ollaan, kaikki vaikuttaa kaikkeen. :) Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
se on oikeasti naurettava asua koko vuos talossa joka ei ole vielä valmis vaikka kaikki rakennus tarvikkeet mä ostin ja omalla rahalla

No me asuttu täällä vuodesta -07 eikä vieläkään kaikki ole valmista.
Omakotitalossa ei koskaan kaikki valmiiksi tule.Aina alkaa joku uusi,kun vanha saadaan kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
se on oikeasti naurettava asua koko vuos talossa joka ei ole vielä valmis vaikka kaikki rakennus tarvikkeet mä ostin ja omalla rahalla

Omakotitalossa ei koskaan kaikki valmiiksi tule.Aina alkaa joku uusi,kun vanha saadaan kuntoon.

Huom.ne tulee valmiiksi jos itse haluaa niin. Useimmat vaan jättää talonsa sellaiseen kuntoon,että jostain puuttuu joku lista.

voi olla en tiedä, se kyllä rauhoita =) :hug: , kuitenkin mua joskus niin itkettää kun hän sano että mä en tee mitään ja vain hän tekee vaikka täällä kerralla on niin että mulla on enemmän töitä kun hänellä, meijän ei tarvinut ees laina otta kun mä ostin kaikki tarvitseva omilla ja hän ei tee kuitenkin mitään

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

Huom.ne tulee valmiiksi jos itse haluaa niin. Useimmat vaan jättää talonsa sellaiseen kuntoon,että jostain puuttuu joku lista.

No itse raketamisen varmaankin voi saada tappiin asti, mut sitten onkin jo pian aika korjata tai muuttaa jotain kohtaa jne;)

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

Meinaatkos ettei vuosien varrella tule mitään korjattavaa ja remontoitavaa?
Voi,voi et kai siihen ole tuudittautunut ettei mitään enää tule.

Nyt mä tiedän mitä mä teen, mä en puhuu hänen kans ollenkaan, en sano sanakaan, hän voi suuttua ja vaikka mitä ja huomenna mä varma itse meen jonnekin tai soitan että joku edes se keittiö tekee loppun asti, mutta senkin jälkeen en puhuu hänen kaa, hän loukasi mua tänään, en tiedä kauan pystyy niin olla, mutta teen kaikki ilkeä ennen kun hän muuttu

Meillä on talo jonka rakentaminen on aloitettu -88 ja ei sekään vielä ole valmis :-D Koko ajan muutetaan jotain paikkaa jotenkin. Joskus tulee aikoja, ettei jaksa tehdä mitään talon eteen ja silloin on parempi olla tekemättä. Jospa sinunkin miehesi on väsynyt rakentamisen jälkeen. Onhan hän ollut töissäkin koko ajan? Tiesitkö, että miehilläkin on lupa olla väsynyt ja levätä.

Nyt mä tiedän mitä mä teen, mä en puhuu hänen kans ollenkaan, en sano sanakaan, hän voi suuttua ja vaikka mitä ja huomenna mä varma itse meen jonnekin tai soitan että joku edes se keittiö tekee loppun asti, mutta senkin jälkeen en puhuu hänen kaa, hän loukasi mua tänään, en tiedä kauan pystyy niin olla, mutta teen kaikki ilkeä ennen kun hän muuttu

Minun neuvo on, että älä ala ilkeäksi, se ei auta mitään!
Voit olla mykkänä, jos niin parhaalta tuntuu, mut touhua itse omia asioitasi mykkänä ja anna miehen olla...luultavasti hän tulee jossain vaiheessa kysymään, mikä on ja voit sitten kertoa! Jos hän ei ymmärrä, jatka sitten vaikka sitä mykkäkoulua, mut hoida rauhassa omia asioitasi ja lapsia ja kohtele miestäsi vaikka kuin ilmaa, olematta silti ilkeä! Se on aika tehokasta.;) Sellanen "jääkausi".

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Meillä on talo jonka rakentaminen on aloitettu -88 ja ei sekään vielä ole valmis :-D Koko ajan muutetaan jotain paikkaa jotenkin. Joskus tulee aikoja, ettei jaksa tehdä mitään talon eteen ja silloin on parempi olla tekemättä. Jospa sinunkin miehesi on väsynyt rakentamisen jälkeen. Onhan hän ollut töissäkin koko ajan? Tiesitkö, että miehilläkin on lupa olla väsynyt ja levätä.

Olen mäkin väsynyt, mä teen vielä enemmän töitä ja hän vaan istuu sielä konen vieressä töissä, arghhh..., niin ja mä aina haluan ihan edes lasten takia tehdä kaikki muttei hän, aina jäättä tekemättä, alotti myös listoja täällä laita ja jääti ne ja ne listat ihan olohuonessa jo pari viikkoa keskellä lattia ja keittiössä hänen tarvikkeet millä hän tekee ja liikainen pölynimuri, kuulema ei tarvi pestä kun hän vielä sen tarvi ja se tulee liikaiseks :/

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:

Minun neuvo on, että älä ala ilkeäksi, se ei auta mitään!
Voit olla mykkänä, jos niin parhaalta tuntuu, mut touhua itse omia asioitasi mykkänä ja anna miehen olla...luultavasti hän tulee jossain vaiheessa kysymään, mikä on ja voit sitten kertoa! Jos hän ei ymmärrä, jatka sitten vaikka sitä mykkäkoulua, mut hoida rauhassa omia asioitasi ja lapsia ja kohtele miestäsi vaikka kuin ilmaa, olematta silti ilkeä! Se on aika tehokasta.;) Sellanen "jääkausi".

joo kun ilmaa haluankin kohdella hänet :D

Hei, raksahommat on sellaisia että niitä ei oikeasti jaksa tehdä koko ajan ja ilman fiilistä eli väkisin tehtynä se jälki on huonoa ja sit vasta pahalla päällä onkin!

Parisuhteen vuoksi me palkattiin kirvesmies koska meillä olis varmaan muuten tullut ero :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, raksahommat on sellaisia että niitä ei oikeasti jaksa tehdä koko ajan ja ilman fiilistä eli väkisin tehtynä se jälki on huonoa ja sit vasta pahalla päällä onkin!

Parisuhteen vuoksi me palkattiin kirvesmies koska meillä olis varmaan muuten tullut ero :(

mä luulin kans palkata jonkun ainakin että keittiöstä tulee keittiö, kyllä varma väsyttää kans kun me ollaan molemmat töissä koko aika, mut ärsyttää myös ettei mitään tuu suunnitelmien mukaan. Mä jopa en halua ketään kutsua tänne, kun täällä ihan hirvettä meillä :/

Yhteistyössä