Mä en jaksais enää yhtään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

susan

Vieras
Mä oon niin pettynyt itteeni ja elämääni.
Ainoa asia mikä pitää mut täysjärkisenä on tulevaisuuden suunnittelu ja nyt mun mies sanos et ihan turhaan mä mitään suunnittelen :(

Mä oon keskiverto äiti, keskiverto vaimo, patalaiska ja ilkeä ihminen. Kaiken lisäks mä oon lihava enkä edes hyvännäköinen. Hiukset on kamalassa kunnossa ja kynnet samaten. Mulla ei ole hienoja vaatteita eikä edes omaa tyyliä.

Ja nyt mun mies latisti mun ainoan toivon... Mun suunnitelmat siitä miten meillä on joskus täydellinen talo, täydellinen auto, miten mä kävisin kauneusleikkauksissa ja musta tulisi täydellinen ja sitten kun mun kroppa olisi täydellinen niin mä opettelisin täydelliseksi vaimoksi, rakastajaksi ja äidiksi.

Mun unelma on olla samanlainen kuin Bree täydellisistä naisista.

susan;- varmasti helpotti ku sait tänne vuodattaa sitä täydellisyyttäsi ja mitä haet tällä.. huoh näitä joitakin ihmisiä! Ensinnäkin, ala käydä alkuun lenkillä joka päivä vähintään 2-3km.. niin johan mielialakin nousee kohisten! :O :O :O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
susan;- varmasti helpotti ku sait tänne vuodattaa sitä täydellisyyttäsi ja mitä haet tällä.. huoh näitä joitakin ihmisiä! Ensinnäkin, ala käydä alkuun lenkillä joka päivä vähintään 2-3km.. niin johan mielialakin nousee kohisten! :O :O :O

Jos vaan ehtisin... Täytyy miehen kanssa keskustella jos hän vaikka jaksaisi olla joskus lasten kanssa...

ap: jaa, tämä on näitä: Ihan sama, mitä ehdottaa, niin keksi kyllä tekosyyn. Eipä jaksa tähän muuta sanoa.

Miksi olet tuon miehen kanssa??? Anna, kun arvaan: en voi lähteä, kun ei ole rahaa, ei ole koulutusta, ei ole mittään, ei ole mittään....

Alkuperäinen kirjoittaja susan:
Mä oon niin pettynyt itteeni ja elämääni.
Ainoa asia mikä pitää mut täysjärkisenä on tulevaisuuden suunnittelu ja nyt mun mies sanos et ihan turhaan mä mitään suunnittelen :(

Mä oon keskiverto äiti, keskiverto vaimo, patalaiska ja ilkeä ihminen. Kaiken lisäks mä oon lihava enkä edes hyvännäköinen. Hiukset on kamalassa kunnossa ja kynnet samaten. Mulla ei ole hienoja vaatteita eikä edes omaa tyyliä.

Ja nyt mun mies latisti mun ainoan toivon... Mun suunnitelmat siitä miten meillä on joskus täydellinen talo, täydellinen auto, miten mä kävisin kauneusleikkauksissa ja musta tulisi täydellinen ja sitten kun mun kroppa olisi täydellinen niin mä opettelisin täydelliseksi vaimoksi, rakastajaksi ja äidiksi.

Mun unelma on olla samanlainen kuin Bree täydellisistä naisista.

Muista että olet arvokas jo siksi että olet olemassa, omana itsenäsi! Jokainen on. Ajattele mitä tarvitset voidaksesi hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ap: jaa, tämä on näitä: Ihan sama, mitä ehdottaa, niin keksi kyllä tekosyyn. Eipä jaksa tähän muuta sanoa.

Miksi olet tuon miehen kanssa??? Anna, kun arvaan: en voi lähteä, kun ei ole rahaa, ei ole koulutusta, ei ole mittään, ei ole mittään....

Rakastan mun miestäni, en mä halua lähteä minnekään. Hän vaan tekee henkisesti ja fyysisesti rankkaa työtä niin vapaa-aika menee nukkuessa ja syömisessä...

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Käy nyt ihan aluksi manikyyrissä ja kampaajalla, ihan oikeasti saattaa kohottaa mielialaa.

Ei ole varaa... :(

Miten sä ajattelit jossain kauneusleikkauksessa käydä jos ei ole varaa edes kampaajaan?

No siksi mä suunnitelenkin... Palaan työelämään kun nuorin lapsista on vuoden ikäinen ja säästän...

Yhteistyössä