Mä en jaksaisi hakea tota eskaria kotiin kitisemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
Joo-o, mitäs olen tehnyt lapsia, kun en niitä jaksa, tiedetään.
Muutama huonosti nukuttu yö vaan takana ja pinna superpiukeana. Ja eskarilla vänkäkausi samaan aikaan.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mut oon jo kauan ihmetelly ku täällä valitetaan hankalista eskareista. Mun poika on niin reipas, ilonen ja kiltti eskarilainen ku olla ja voi! Joka aamu kun käyn herättämässä sen, se nousee kiltisti ja menee omatoimisesti pesemään hampaansa ja pukemaan. Muutenkin hän on ollut aina tosi helppo lapsi, vauvasta alkaen.

Onko nyt sit odotettavissa hankala murkkuikä? No, ainakin nyt oon enemmän kuin tyytyväinen elämäämme! :)

Alkuperäinen kirjoittaja suklaasimmu:
En halua kuulostaa ylimieliseltä, mut oon jo kauan ihmetelly ku täällä valitetaan hankalista eskareista. Mun poika on niin reipas, ilonen ja kiltti eskarilainen ku olla ja voi! Joka aamu kun käyn herättämässä sen, se nousee kiltisti ja menee omatoimisesti pesemään hampaansa ja pukemaan. Muutenkin hän on ollut aina tosi helppo lapsi, vauvasta alkaen.

Onko nyt sit odotettavissa hankala murkkuikä? No, ainakin nyt oon enemmän kuin tyytyväinen elämäämme! :)

Laki juu...

Lapset alkaa olla väsyneitä koulunkäyntiin, meillä eskarilainen tulee ovesta sisälle ja samantien alkaa kamala parku ja valitus... otan syliin, annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, sitten vien käsipesulle ja annan välipalaa, sitten vien sänkyynsä, annan kirjan käteen, ja käsken nousta leikkimään sit kun haluaa. Omassa rauhassa rauhoittuu nopeempaa.

Niin oot ihmeellyt miten muilla voi olla hankalaa kun sun lapsi on helppo.... otapas nyt järki käteen, saatat huomata oman epäloogisuutesi?

Sulla sitten onnea!

Ei mullakaan esikoisen kanssa koskaa mitään ongelmia, iloinen, reipas, omatoiminen ja avulias.
Toisen kanssa painitaankin sitten ihan erisarjassa, vaikeuksia syntymästä saakka.

Joten lapset on erilaisia. Eli ole onnellinen helposta lapsesta ja ajattele että kaikilla näin ei ole ;)

Yhteistyössä