Mä en juo enää ikinä! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Perjantaina olin baarissa, ja yhä edelleen mulla on ihan paska olo ja hillitön morkkis ja masentaa. Eikä edes tapahtunut mitään erityistä. Mä en juo enää ikinä, en koskaan, jos tästä taas selviän :( Miks ihmisen pitää olla niin typerä, että sitä alkoholia on pakko napaansa kiskoa? :( Silmtäkin on turvoksissa, itkettää.

Alkuperäinen kirjoittaja :((:
Perjantaina olin baarissa, ja yhä edelleen mulla on ihan paska olo ja hillitön morkkis ja masentaa. Eikä edes tapahtunut mitään erityistä. Mä en juo enää ikinä, en koskaan, jos tästä taas selviän :( Miks ihmisen pitää olla niin typerä, että sitä alkoholia on pakko napaansa kiskoa? :( Silmtäkin on turvoksissa, itkettää.

Sitä saa mitä tilaa!

Samaa itselleni lupailen joka kerta baarireissun jäkeen.. tällähetkellä se pitää, koska olen raskaana, mutta saas nähdä ku tulis taas aika lähtee baanalle. Kovasti olen näin raskaana ollessakin miettinyt tulevaa alkoholin käyttöä ja ajatellut että opettelen pitämään hauskaa ilman alkoholia vaikka muut joisikin..

Jokaisen oma päätöshän se on, mutta mulla on niin hyväolo, kun en ota ollenkaan mitään alkoholillista, en ole ottan 2.5vuoteen. Luonnostaan se jäi multa pois, mutta enpä ole kaivannukaan. Ja juhlimaan pystyy kyllä ilman viinaksiakin.

Yhteistyössä