K
Kiitos riitti
Vieras
Ihmiset ihan törky kännissä, kaikki on niin ihanaa ja superhieno ja niin paljon rakastetaan jokaista. Kunnes jossain vaiheessa aletaan v*ttuilemaan ja tunteet kuohuu ja syntyy draamaa jota sitten jokainen yrittää sovitella. Ja entäs sitten se, että kun joku porukasta siirtyy juomaan vettä, niin sitten pitää alkaa väkisin kaatamaan tälle alkoholia. Eihän se nyt sovi että ei änkyräkänniin itseään juoda kun kerran kaikki muutkin niin tekee.
Huoh.
Ei niin mitään hohtoa koko touhussa. Ei yhtään mitään. Mä en menetä mitään, jos en enää ikinä lähde minnekään "bilettämään" tai muutenkaan minnekään juomaan alkoholia. Eikä oo seuraavana päivänä kauhea olo, tai itseasiassa muutamana päivänä siitä eteenpäinkään. Rahaa säästyy, mielenrauha säästyy, keho ja aivot säästyy.. Mä en halua juoda enää ikinä. Nyt saa riittää. Ei se ole enää kivaa, en näe mitään hohtoa siinä touhussa enää.
Huoh.
Ei niin mitään hohtoa koko touhussa. Ei yhtään mitään. Mä en menetä mitään, jos en enää ikinä lähde minnekään "bilettämään" tai muutenkaan minnekään juomaan alkoholia. Eikä oo seuraavana päivänä kauhea olo, tai itseasiassa muutamana päivänä siitä eteenpäinkään. Rahaa säästyy, mielenrauha säästyy, keho ja aivot säästyy.. Mä en halua juoda enää ikinä. Nyt saa riittää. Ei se ole enää kivaa, en näe mitään hohtoa siinä touhussa enää.